در حال نمایش 7 نتیجه

ترجمه کامل جهاد با نفس (همراه با فهرست موضوعی و متن عربی)

140,000 تومان
کتاب ترجمه کامل جهاد با نفس (همراه با فهرست موضوعی و متن عربی) نویسنده شیخ حر عاملی مترجم محمودی گلپایگانی انتشارات لاهوت . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. متن این کتاب به صورت عربی و فارسی (ترجمه مقابل) است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند.

متن کامل و ترجمه جهاد با نفس از وسائل الشیعه

199,000 تومان
کتاب متن کامل و ترجمه جهاد با نفس از وسائل الشیعه نویسنده شیخ حر عاملی مترجم غلامحسین انصاری انتشارات بین الملل . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند. امام صادق(ع) فرمودند: رسول اکرم(ص) گروهی را برای جنگ با مشرکان فرستاد، پس از اینکه برگشتند به آنان فرمود آفرین بر گروهی که جهاد کوچکتر را انجام دادند، جهاد بزرگتر برای آنان همچنان باقی است. پرسیدند، جهاد بزرگتر پیست ای رسول خدا؟ فرمود جهاد با نفس.

جهاد با نفس (از کتاب وسایل الشیعه شیخ حر عاملی) همراه با متن عربی

120,000 تومان
کتاب جهاد با نفس (از کتاب وسایل الشیعه شیخ حر عاملی) همراه با متن عربی نویسنده شیخ حر عاملی مترجم حمید صالح ابوالقاسمی انتشارات پیام مقدس . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند.

کلیات احادیث قدسی (ترجمه الجواهر السنیة فی الاحادیث القدسیه)

250,000 تومان
کتاب کلیات احادیث قدسی (ترجمه الجواهر السنیة فی الاحادیث القدسیه) نویسنده علامه جلیل القدرشیخ حر عاملی(ره) مترجم کریم فیضی ناشر قائم آل محمد (ع) این کتاب اثری است شامل احادیث قدسی. مولف در این کتاب با جمع آوری 689 حدیث قدسی از طریق امامیه و اهل سنت، در ضمن بیست باب آنها را تنظیم کرده است. احادیث قدسی به کلماتی گفته میشود که از جانب خداوند صادر شده است و موضوع آنها عمدتا پند و اندرزهای اخلاقی و احیانا مفاهیم اخلاقی و معرفتی است. مولف در این کتاب تلاش نموده این احادیث را از منابع معتبر همراه با سند نقل و جمع نماید و کمتر به نقد و تحلیل آنها پرداخته است.

متن کامل و ترجمه جهاد با نفس ویرایش جدید همراه با متن عربی(با اِعراب) با فهرست موضوعی

140,000 تومان
کتاب متن کامل و ترجمه جهاد با نفس ویرایش جدید همراه با متن عربی(با اِعراب) با فهرست موضوعی نویسنده شیخ حر عاملی مترجم محمد رحمتی شهرضا انتشارات تهذیب . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند.

متن و ترجمه جهاد با نفس (از کتاب وسایل الشیعه شیخ حر عاملی)

120,000 تومان
کتاب متن و ترجمه جهاد با نفس (از کتاب وسایل الشیعه شیخ حر عاملی) نویسنده شیخ حر عاملی مترجم صادق طالبی مازندرانی انتشارات احمدیه . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند.

کلیات احادیث قدسی

250,000 تومان
کتاب کلیات احادیث قدسی نویسنده علامه جلیل القدرشیخ حر عاملی(ره) مترجم صادق حسن زاده ناشر آل علی (ع) این کتاب اثری است شامل احادیث قدسی. مولف در این کتاب با جمع آوری 689 حدیث قدسی از طریق امامیه و اهل سنت، در ضمن بیست باب آنها را تنظیم کرده است. احادیث قدسی به کلماتی گفته میشود که از جانب خداوند صادر شده است و موضوع آنها عمدتا پند و اندرزهای اخلاقی و احیانا مفاهیم اخلاقی و معرفتی است. مولف در این کتاب تلاش نموده این احادیث را از منابع معتبر همراه با سند نقل و جمع نماید و کمتر به نقد و تحلیل آنها پرداخته است.