در حال نمایش 64 نتیجه

دعای ابو حمزه ثمالی

12,000 تومان
کتاب دعای ابوحمزه ثمالی اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره . خط کتاب دعای ابو حمزه ثمالی کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده.

ارتباط با خدا (منتخب ادعیه و زیارات)

16,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب ادعیه و زیارات) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده. کتاب شامل سوره های یس، واقعه، الرحمان، تعقیبات نمازها، زیارت امین الله، زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای عهد، دعای ندبه، زیارت جامعه کبیره، حدیث شریف کساء، زیارت آل یاسین و زیارت اهل قبور میباشد.

ارتباط با خدا (چهارده سوره قرآن همراه با ادعیه مشهور،کمیل،ندبه و زیارت عاشورا به انضمام تعقیبات نماز)

22,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا (چهارده سوره قرآن، همراه با ادعیه مشهور،کمیل،ندبه و زیارت عاشورا به انضمام تعقیبات نماز) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبانه

خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .ترجمه روان با علامت وقف است

منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای عزیزان ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای پدران عزیز ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای مادران عزیز ازدست رفته میباشد.

ارتباط با خدا (تقدیم به مادر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ارتباط با خدا (تقدیم به پدر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به پدر ) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان

48,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان (همراه با کاور پلاستیکی) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ سبز مشخص شده اند.

ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان

37,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ سبز مشخص شده اند.

ارتباط با خدا (منتخب ادعیه و زیارات)

20,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب ادعیه و زیارات) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات سه نقطه . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده. کتاب شامل سوره های یس، واقعه، الرحمان، تعقیبات نمازها، زیارت امین الله، زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای عهد، دعای ندبه، زیارت جامعه کبیره، حدیث شریف کساء، زیارت آل یاسین و زیارت اهل قبور میباشد.

ارتباط با خدا (منتخب ادعیه)

16,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب ادعیه) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات سه نقطه . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده. کتاب شامل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای عهد، دعای ندبه، حدیث شریف کساء، زیارت وارث، دعای رفع بیماری و تنگدستی، دعای وسعت رزق، دعای طول عمر و زیارت اهل قبور میباشد.

ارتباط با خدا (مناجات المومنین)

16,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (مناجات المومنین) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات سه نقطه . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت است و اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده. کتاب شامل زیارت امین الله، زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای عهد، زیارت آل یاسین، حدیث شریف کسا، دعای ندبه، دعای فرج، دعای حفظ از دشمن، دعای پرداخت قرض و زیارت اهل قبور میباشد.

ارتباط با خدا(شامل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای ندبه و دعای فرج)

10,500 تومان
کتاب ارتباط با خدا(شامل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای ندبه و دعای فرج) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات ام ابیها . خط این ارتباط با خدا خط کامپیوتری است. کتاب شامل زیارت عاشورا، دعای کمیل، دعای توسل، دعای ندبه و دعای فرج میباشد.

حدیث عنوان بصری (به همراه زیارت عاشورا و دعای فرج)

4,500 تومان
کتاب حدیث عنوان بصری (به همراه زیارت عاشورا و دعای فرج) مترجم سید علی اکبر صداقت انتشارات ایده برتر . حدیث عنوان بصری دستورالعمل امام صادق(ع) به اراده کنندگان سیر و سلوک الی الله است. آقای قاضی شاگردانش را بدون التزام به حدیث عنوان بصری نمی پذیرفت و توصیه میکرد که حدیث عنوان بصری را بنویسید و بدان عمل کنید و همراه خود داشته باشید و هفته ای یکی دوبار آنرا مطالعه کنید.

ارتباط با خدا(همراه ختم یس، الرحمن، واقعه و همراه با جوشن کبیر)

40,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا(همراه ختم یس، الرحمن، واقعه و همراه با جوشن کبیر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا خط کامپیوتری و جلد آن گالینگور (جلد سخت) بوده و کیفیت صحافی آن بسیا عالی است. کتاب شامل ختوماتی نظیر ختم سوره های یس، الرحمان، واقعه و ... و دعاهایی مثل کمیل، ندبه، توسل، عهد، جوشن کبیر و... انواع نمازها و تعقیبات نماز های روزانه و زیارتهای عاشورا، حدیث کسا، آل یاسین و امین الله و... میباشد.

منازل الاخره (داستان هایی از سفر آخرت)

58,000 تومان

 کتاب منازل الاخره (داستان هایی از سفر آخرت) اثر شیخ عباس قمی انتشارات اکرام

سرنوشت انسان هنگام مرگ و پس از آن مَنازِلُ الْآخِرَة کتابی است به زبان فارسی درباره مرگ و حوادث پس از آن، نوشته شیخ عباس قمی. نویسنده ضمن برشمردن اهمیت و خطرات هر یک از منزل‌گاه‌های پس از مرگ، ابزاری برای نجات از هراس و وحشت هر کدام و وسیله‌ای برای دستیابی به سلامت و مصونیت در هر مقام را ارائه دهد. مرگ، قبر، برزخ، قیامت، بیرون آمدن از قبر، میزان، حسابرسی، پرونده، صراط و عذاب جهنم از موضوعات مورد بحث در این کتاب است. شیخ عباس قمی در مقدمه کتاب، حدیث (تجهزوا رحمکم الله فقد نودی فیکم الرحیل) از امام علی(ع) را نقل می‌کند و بر اساس آن تلاش می‌کند در این کتاب به عقبه‌های سخت و منزلگاه‌های هولناک اشاره کند چراکه از نظر شیخ عباس قمی این مطالب می‌تواند برای خواننده مفید باشد. وی معتقد است در عصری که او این کتاب را می‌نویسد، کمتر کسانی با جدیت به مسأله مرگ و قیامت توجه می‌کنند. از این رو وی تأکید می‌کند که با حال یاس آلودی این کتاب را می‌نویسد.

منتهی الامال (تاریخ زندگانی چهارده معصوم) کاملترین نسخه و 2جلدی

500,000 تومان
کتاب منتهی الامال (تاریخ زندگانی چهارده معصوم) نویسنده شیخ عباس قمی انتشارات به نشر مُنْتَهَى ألآمال فی تَواريخِ ألنَّبی وَ ألْآل، کتابی فارسی درباره زندگی چهارده معصوم(ع) اثر شیخ عباس قمی عالم شیعی قرن چهاردهم. مؤلف در این کتاب با استفاده از منابع پرشمار، به تفصیل از زندگی چهارده معصوم سخن گفته است. منتهی الآمال چهارده باب و هر باب آن فصولی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روایات و اصحاب سخن می‌گوید. منتهی الآمال از کتابهای مشهور میان شیعیان به شمار می‌رود. منتهی الآمال شامل یک دور شرح زندگانی چهارده معصوم است و غالبا درباره هر معصوم به این موضوعات پرداخته است: ولادت، نام، لقب، کنیه، بخشی از فضائل و ویژگی‌های اخلاقی هر معصوم، معجزات و دلایل امامت هر امام، سخنان حکمت‌آموز امامان، شهادت معصومان و دفن آنان. منتهی الآمال از چهارده باب تشکیل شده که هر یک به زندگی یکی از معصومین پرداخته است. هر باب هم فصل‌هایی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مختصری از مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روات و اصحاب می‌پردازد. چنانکه انتظار می‌رود زندگی پیامبر(ص)، امیر مؤمنان و به خصوص زندگی و مقتل امام حسین بخش بیشتری از کتاب را به خود اختصاص داده است. جلد نخست آن، از زندگی محمد مصطفی تا زندگی حسین بن علی و جلد دوم از زندگی علی بن الحسین تا صاحب الزمان را شامل می‌شود.

منتهی الامال (زندگینامه و تاریخ چهارده معصوم) 2جلدی

440,000 تومان
کتاب منتهی الامال (زندگینامه و تاریخ چهارده معصوم) نویسنده شیخ عباس قمی انتشارات پیام مقدس مُنْتَهَى ألآمال فی تَواريخِ ألنَّبی وَ ألْآل، کتابی فارسی درباره زندگی چهارده معصوم(ع) اثر شیخ عباس قمی عالم شیعی قرن چهاردهم. مؤلف در این کتاب با استفاده از منابع پرشمار، به تفصیل از زندگی چهارده معصوم سخن گفته است. منتهی الآمال چهارده باب و هر باب آن فصولی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روایات و اصحاب سخن می‌گوید. منتهی الآمال از کتابهای مشهور میان شیعیان به شمار می‌رود. منتهی الآمال شامل یک دور شرح زندگانی چهارده معصوم است و غالبا درباره هر معصوم به این موضوعات پرداخته است: ولادت، نام، لقب، کنیه، بخشی از فضائل و ویژگی‌های اخلاقی هر معصوم، معجزات و دلایل امامت هر امام، سخنان حکمت‌آموز امامان، شهادت معصومان و دفن آنان. منتهی الآمال از چهارده باب تشکیل شده که هر یک به زندگی یکی از معصومین پرداخته است. هر باب هم فصل‌هایی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مختصری از مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روات و اصحاب می‌پردازد. چنانکه انتظار می‌رود زندگی پیامبر(ص)، امیر مؤمنان و به خصوص زندگی و مقتل امام حسین بخش بیشتری از کتاب را به خود اختصاص داده است. جلد نخست آن، از زندگی محمد مصطفی تا زندگی حسین بن علی و جلد دوم از زندگی علی بن الحسین تا صاحب الزمان را شامل می‌شود.

ارتباط با خدا (مناجات المحبین)

16,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (مناجات المحبین) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات نگاران قلم . این کتاب شامل (دعای کمیل ، توسل ، ندبه ، فرج ، زیارت عاشورا ، حدیث کسا و صلوات روزانه )میباشد متن این ارتباط با خدا با خط کامپیوتری و بسیار درشت خط و به صورت دو رنگ(اسماء جلاله با رنگ قرمز) میباشد . از ویژگی های این ارتباط با خدا کیفیت صحافی آن است که جلد بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این ارتباط با خدا بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

زندگی نامه چهارده معصوم«ع» (ترجمه کتاب انوار البهیة)

120,000 تومان
کتاب زندگی نامه چهارده معصوم«ع» (ترجمه کتاب انوار البهیة) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه کریم فیضی انتشارات تهذیب . از جمله تالیفات شیخ عباس قمی که در مورد تاریخ زندگی پیامبر اسلام و اهل بیت و چهارده معصوم می‌باشد. که به زبان فارسی ترجمه شده است. شیخ عباس قمی این کتاب را درباره فضایل و مناقب و حوادث دوران زندگانی چهارده معصوم در چهارده باب تدوین کرده است که هر باب، اختصاص به یک معصوم دارد.

منتخب مفاتیح الجنان (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

70,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این منتخب مفاتیح بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این منتخب مفاتیح طلا کوب خورده است .از ویژگی های این منتخب مفاتیح کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این منتخب مفاتیح بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

ارتباط با خدا (درشت خط)

18,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (درشت خط) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این ارتباط با خدا بسیار درشت خط و به صورت دو رنگ(اسماء جلاله با رنگ قرمز) میباشد . از ویژگی های این ارتباط با خدا کیفیت صحافی آن است که جلد بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این ارتباط با خدا بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

ارتباط با خدا (درشت خط)

22,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (درشت خط) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این ارتباط با خدا بسیار درشت خط و به صورت دو رنگ(اسماء جلاله با رنگ قرمز) میباشد . از ویژگی های این ارتباط با خدا کیفیت صحافی آن است که جلد بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این ارتباط با خدا بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان تقدیم به مادر رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

80,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان تقدیم به مادر رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این منتخب مفاتیح بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این منتخب مفاتیح در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این منتخب مفاتیح کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این منتخب مفاتیح دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این منتخب مفاتیح بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

90,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این منتخب مفاتیح بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این منتخب مفاتیح در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این منتخب مفاتیح کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این منتخب مفاتیح دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این منتخب مفاتیح بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان تقدیم به پدر رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

80,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان تقدیم به پدر رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این منتخب مفاتیح بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این منتخب مفاتیح در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این منتخب مفاتیح کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این منتخب مفاتیح دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این منتخب مفاتیح بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

80,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این منتخب مفاتیح بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این منتخب مفاتیح در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این منتخب مفاتیح کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این منتخب مفاتیح دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این منتخب مفاتیح بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

ارتباط با خدا رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

65,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این ارتباط با خدا بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این ارتباط با خدا در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این ارتباط با خدا کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این ارتباط با خدا دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این ارتباط با خدا بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

ارتباط با خدا رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی)

73,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا رنگی (درشت خط و همراه با صفحات رنگین کمانی) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه . متن این ارتباط با خدا بسیار درشت خط و به صورت رنگین کمانی میباشد . جلد این ارتباط با خدا در یازده رنگ متنوع میباشد که از نوع چرم و طلا کوب خورده است .از ویژگی های این ارتباط با خدا کیفیت صحافی آن است که در هر دو سر کتاب دارای دوخت میباشد و جلد، بسیار محکم و دقیق به کتاب چسبیده شده که این باعث طول عمر کتاب میشود. این ارتباط با خدا دارای نشانه گر صفحات است که از نوع نخ ابریشم و منگوله ای میباشد . این ارتباط با خدا بسیار مناسب برای اهداء به دوستان و آشنایان جهت یادبود عزیزان از دست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (منهاج العارفین)

62,000 تومان
کتاب منتخب مفاتیح الجنان (منهاج العارفین) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات امام المتقین . خط این منتخب مفاتیح الجنان کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد و جلد آن هم در دو رنگ قهوه ای و آبی پر رنگ تولید شده.

ارتباط با خدا (گلچین دعاها و زیارات)با خط کامپیوتری

37,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (گلچین دعاها و زیارات) با خط کامپیوتری اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات آثار فرهنگ برتر . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده اند.

ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان (همراه با کاور پلاستیکی)

33,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان (همراه با کاور پلاستیکی) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ سبز مشخص شده اند.

ارتباط با خدا(منتخب مفاتیح الجنان)

35,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا(منتخب مفاتیح الجنان) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد و جلد آن هم در دو رنگ سبز و قرمز تولید شده.

متن کامل منتهی الامال (2جلدی)

500,000 تومان
کتاب منتهی الامال( دوجلدی ) نویسنده شیخ عباس قمی ناشر اکرام . مُنْتَهَى ألآمال فی تَواريخِ ألنَّبی وَ ألْآل، کتابی فارسی درباره زندگی چهارده معصوم(ع) اثر شیخ عباس قمی عالم شیعی قرن چهاردهم. مؤلف در این کتاب با استفاده از منابع پرشمار، به تفصیل از زندگی چهارده معصوم سخن گفته است. منتهی الآمال چهارده باب و هر باب آن فصولی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روایات و اصحاب سخن می‌گوید. منتهی الآمال از کتابهای مشهور میان شیعیان به شمار می‌رود. منتهی الآمال شامل یک دور شرح زندگانی چهارده معصوم است و غالبا درباره هر معصوم به این موضوعات پرداخته است: ولادت، نام، لقب، کنیه، بخشی از فضائل و ویژگی‌های اخلاقی هر معصوم، معجزات و دلایل امامت هر امام، سخنان حکمت‌آموز امامان، شهادت معصومان و دفن آنان. منتهی الآمال از چهارده باب تشکیل شده که هر یک به زندگی یکی از معصومین پرداخته است. هر باب هم فصل‌هایی دارد که به ترتیب از احوال شخصی، مختصری از مناقب و فضائل، حوادث خاص مربوط به هر امام، فرزندان و خانواده، روات و اصحاب می‌پردازد. چنانکه انتظار می‌رود زندگی پیامبر(ص)، امیر مؤمنان و به خصوص زندگی و مقتل امام حسین بخش بیشتری از کتاب را به خود اختصاص داده است.

در کربلا چه گذشت (ترجمه نفس المهموم)

200,000 تومان

 کتاب در کربلا چه گذشت (ترجمه نفس المهموم) نویسنده حاج شیخ عباس قمی(ره) مترجم: محمد باقر کمره ای ناشر: جمکران

کتاب در کربلا چه گذشت ترجمه فارسي كتاب نفس المهموم تأليف محدث قمي است كه يكي از كتاب هاي مشهور و معتبر شيعه در تاريخ شهادت امام حسين عليه السلام و موضوع مقتل محسوب مي شود. در پايان نيز ترجمه اي از كتاب نفثة المصدور ارائه شده كه بنا بر نظر محدث قمي، تتمه اي است بر كتاب نفس المهموم كه در چند فصل پيرامون فضايل و مناقب امام حسين عليه السلام، برخي وقايع تاريخي مرتبط با قيام عاشورا، قصايدي در رثاي امام حسين عليه السلام، فضيلت گريه بر آن حضرت و نيز خاتمه اي در ذكر مواعظ و نصايح براي اهل منبر، نگارش يافته است.

آنچه در کربلا گذشت به انضمام قیام مختار (ترجمه نفس المهموم شیخ عباس قمی)

250,000 تومان

 کتاب آنچه در کربلا گذشت به انضمام قیام مختار (ترجمه نفس المهموم شیخ عباس قمی)  نویسنده مرحوم حاج شیخ عباس قمی مترجم میرزا ابوالحسن شعرانی ناشر آثار نور

نَفَسُ المَهْموم فی مُصیبَةِ سیّدنا الحُسَیْن المَظْلوم (آنچه در کربلا گذشت) کتابی درباره واقعه کربلا و وقایع پس از آن، نوشته شیخ عباس قمی است. مطالب کتاب از ولادت امام حسین(ع) آغاز و سپس مناقب امام سوم شیعیان را ذکر کرده و آنگاه تمام وقایع مربوط به واقعه کربلا را شرح می‌دهد. میرزا ابوالحسن شعرانی این کتاب را به زبان فارسی ترجمه کرده‌ است. شیخ عباس قمی، انگیزه خود از نگارش نفس المهموم را جمع‌آوری مقتل مختصر امام حسین (ع) با استفاده از روایات مورد اعتماد دانسته و این کار را نهایت آرزوی خود دانسته است. کتاب نفس المهموم، شرح فشرده‌ای از زندگی و مبارزات امام حسین (ع) است که از تولد شروع و با قیام توابین، خروج مختار و مرگ یزید پایان می‌پذیرد. این کتاب از یک مقدمه درباره ولادت امام حسین(ع)، پنج باب و یک خاتمه تشکیل شده است: باب اول، حاوی دو فصل است درباره شجاعت، شجاعت، علم، فصاحت، زهد، تواضع و عبادت امام حسین(ع) و همچنین ثواب گریستن در عزای امام حسین و لعن قاتلان وی. باب دوم، حاوی رخدادهایی است که بعد از بیعت کردن مردم با یزید بن معاویه تا شهادت امام حسین (ع) اتفاق افتاده است. این باب مفصل‌ترین باب کتاب و در ۲۰ فصل تنظیم شده است. باب سوم، حاوی وقایع بعد از شهادت امام حسین(ع) است. باب چهارم، حاوی رویدادهای پس از شهادت امام حسین(ع)، مانند گریستن آسمان، ناله فرشتگان و گریستن جنیان است. باب پنجم، درباره فرزندان و زنان امام و فضلیت زیارت آنها، و همچنین ستم حاکمان ظالم در تخریب بارگاه حسینی است. در خاتمه کتاب، قیام توابین و قیام مختار شرح داده شده است.

منتخب مفاتیح الجنان با علامت وقف

40,000 تومان

 کتاب منتخب مفاتیح الجنان نویسنده شیخ عباس قمی(ره) مترجم الهی قمشه ای ناشر فارابی .

منازل الاخره

58,000 تومان

 کتاب:منازل الاخره نویسنده: شیخ عباس قمی ناشر: آبانه

سرنوشت انسان هنگام مرگ و پس از آن مَنازِلُ الْآخِرَة کتابی است به زبان فارسی درباره مرگ و حوادث پس از آن، نوشته شیخ عباس قمی. نویسنده ضمن برشمردن اهمیت و خطرات هر یک از منزل‌گاه‌های پس از مرگ، ابزاری برای نجات از هراس و وحشت هر کدام و وسیله‌ای برای دستیابی به سلامت و مصونیت در هر مقام را ارائه دهد. مرگ، قبر، برزخ، قیامت، بیرون آمدن از قبر، میزان، حسابرسی، پرونده، صراط و عذاب جهنم از موضوعات مورد بحث در این کتاب است. شیخ عباس قمی در مقدمه کتاب، حدیث (تجهزوا رحمکم الله فقد نودی فیکم الرحیل) از امام علی(ع) را نقل می‌کند و بر اساس آن تلاش می‌کند در این کتاب به عقبه‌های سخت و منزلگاه‌های هولناک اشاره کند چراکه از نظر شیخ عباس قمی این مطالب می‌تواند برای خواننده مفید باشد. وی معتقد است در عصری که او این کتاب را می‌نویسد، کمتر کسانی با جدیت به مسأله مرگ و قیامت توجه می‌کنند. از این رو وی تأکید می‌کند که با حال یاس آلودی این کتاب را می‌نویسد.

4ختم 10دعا

35,000 تومان

کتاب :4ختم 10دعا نویسنده:شیخ عباس قمی (ره) مترجم:مرحوم الهی قمشه ای ناشر: قلم زنان

شامل طریقه ختم سورۀ مبارکه :یس، واقعه، انعام، الرحمن به همراه دعای مجیر، عهد، کمیل، ندبه، توسل، زیارت عاشورا، حدث کسا، آل یاسین، امین اللّه می باشد

وقایع الایام

110,000 تومان
نام کتاب:وقایع الایام نویسنده:شیخ عباس قمی  ناشر:صبح پیروزی رساله‌ای به زبان فارسی درباره روزها و شب‌های ۱۲ ماه سال قمری، تألیف شیخ عباس قمی (متوفای ۱۳۵۹ق). او در این اثر، ابتدا فضیلت و اعمال هر ماه و سپس بعضی از حوادث آن ماه را ذکر می‌کند. مؤلف در پایان به فضایل و اعمال شب و روز جمعه به اختصار پرداخته است. این اثر به وقایع الایام هم شهرت دارد و مؤلف آن را با نام «هدایة الانام الی وقایع الایام» تلخیص کرده است.

کلیات مفاتیح الجنان خط کامپیوتری (درشت خط ، همراه با علامت وقف)

350,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اکرام

مفاتیح الجنان موجود دارای خط کامپیوتری و بسیار درشت خط می باشد . یکی از ویژگی های این مفاتیح علاوه بر خط بسیار خوانا و درشت ، حاشیه های آن است که با همان خط و درشتی (خط  متن مفاتیح) به آخر آن اضافه شده است .

کلیات مفاتیح الجنان (همراه با حاشیه)

280,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان (همراه با حاشیه) اثر مرحوم شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اکرام

این کلیات مفاتیح الجنان به خط عبدالرحیم افشاری زنجانی به رشته تحریر درآمده و دارای حاشیه های اصلی مفاتیح میباشد که در کنار صفحات اضافه شده.

کلیات مفاتیح الجنان

80,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان اثر مرحوم شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات سرور

کلیات مفاتیح الجنان خط کامپیوتری با علامت وقف و ترجمه روان

منازل الاخره (سرنوشت انسان هنگام مرگ و پس از آن)

60,000 تومان

کتاب منازل الاخره (سرنوشت انسان هنگام مرگ و پس از آن) اثر شیخ عباس قمی تصحیح و پاورقی دکتر علیرضا زکی زاده رنانی انتشارات زائر

مَنازِلُ الْآخِرَة کتابی است به زبان فارسی درباره مرگ و حوادث پس از آن، نوشته شیخ عباس قمی. نویسنده ضمن برشمردن اهمیت و خطرات هر یک از منزل‌گاه‌های پس از مرگ، ابزاری برای نجات از هراس و وحشت هر کدام و وسیله‌ای برای دستیابی به سلامت و مصونیت در هر مقام را ارائه دهد. مرگ، قبر، برزخ، قیامت، بیرون آمدن از قبر، میزان، حسابرسی، پرونده، صراط و عذاب جهنم از موضوعات مورد بحث در این کتاب است.

ارتباط با خدا (منتخب ادعیه تقدیم به پدر)

55,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( منتخب ادعیه تقدیم به پدر ) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه 

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ارتباط با خدا (منتخب ادعیه تقدیم به مادر)

55,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا (منتخب ادعیه تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات آبراه 

کتاب ارتباط باخدا منتخب ادعیه تقدیم به مادر

کلیات مفاتیح الجنان ( خط کامپیوتری ، همراه با علامت وقف )

180,000 تومان

کلیات مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اکرام .

مفاتیح الجنان موجود دارای خط کامپیوتری و بسیار درشت خط می باشد . یکی از ویژگی های این مفاتیح علاوه بر خط بسیار خوانا و درشت ، حاشیه های آن است که با همان خط و درشتی (خط  متن مفاتیح) به آخر آن اضافه شده است .

منتخب مفاتیح الجنان ( طریق رستگاران )

60,000 تومان

منتخب مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

طریق رستگاران

منتخب مفاتیح الجنان به همراه ختم سوره انعام ، یس ، واقعه

110,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

به همراه ختم سوره انعام ، یس ، واقعه

منتخب مفاتیح الجنان

85,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

منتخب مفاتیح الجنان

28,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

ارتباط با خدا ( مناجات المومنین )

16,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

مناجات المومنین

ارتباط با خدا ( زیارت عاشورا ، آل یاسین ، دعای توسل ، کمیل ، ندبه )

18,000 تومان

ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

 به همراه زیارت عاشورا ، آل یاسین ، دعای توسل ، کمیل ، ندبه

ارتباط با خدا ( مناجات العارفین )

50,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

مناجات العارفین

ارتباط با خدا ( مناجات الذاکرین )

35,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

مناجات الذاکرین

ارتباط با خدا ( مفتاح المومنین )

60,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

مفتاح المومنین

ارتباط با خدا ( مناجات الذاکرین )

45,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

مناجات الذاکرین

ارتباط با خدا ( صراط المومنین )

58,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

صراط المومنین

ارتباط با خدا ( صراط الشاکرین )

38,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

صراط الشاکرین

ارتباط با خدا ( صحیفه صالحین )

50,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

صحیفه صالحین

ارتباط با خدا ( ختم یاسین ، واقعه ، انعام )

52,000 تومان

ارتباط با خدا اثر شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای از انتشارات نظاره 

ختم یاسین ، واقعه ، انعام

ارتباط با خدا ( ختم یاسین ، واقعه ، انعام)

65,000 تومان

کتاب ارتباط باخدا اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات نظاره 

 به همراه ختم یاسین ، واقعه ، انعام

کلیات مفاتیح الجنان ( نیم جیبی )

70,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اکرام .

خط کامپیوتری