نمایش 1–8 از 9 نتیجه

کلیات مفاتیح الجنان نفیس (صندوق دار)

620,000 تومان650,000 تومان
کتاب کلیات مفاتیح الجنان نفیس (صندوق دار) خط کلک اثر شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آیین دانش این کلیات مفاتیح الجنان با خط کلک و ترجمه مهدی الهی قمشه ای است .جلد و صندوق این قرآن در دو طرح (چرم و گالینگور سفید طلا کوب )درست شده. صندوق این کتاب دارای پلاک طلایی و صحافی آن بسیار با کیفیت انجام شده. نوع کاغذ تحریر سفید و متن آن دو رنگ (الله قرمز) است. این کلیات مفاتیح الجنان بسیار مناسب برای سفره عقد ، هدیه دادن و عروس و داماد میباشد.

قرآن کریم و منتخب مفاتیح الجنان معطر نفیس (صندوق دار و لب طلا)

1,000,000 تومان

کتاب قرآن کریم و منتخب مفاتیح الجنان معطر نفیس (صندوق دار و لب طلا) خطاط قرآن عثمان طه نویسنده منتخب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی(ره) مترجمین مهدی الهی قمشه ای و سید کاظم ارفع انتشارات پیام عدالت

این مصحف شریف شامل سی جز‌ كامل قران كریم با خط عثمان طه و 616 صفحه و ترجمه سید کاظم ارفع و منتخب مفاتیح الجنان و 776 صفحه با ترجمه مهدی الهی قمشه ای است .جلد و صندوق این کتاب از گالینگور سفید طلا کوب  درست شده و صندوق دارای پلاک طلایی میباشد. یکی از ویژگی های این قرآن کاغذ آن است که از جنس معطر است و صحافی کتاب بسیار باکیفیت انجام شده. دور کاغذ کتاب ها رنگ طلایی داره  که جذابیت خاصی به قرآن و منتخب مفاتیح میده. این کتاب بسیار مناسب برای سفره عقد ، هدیه دادن و عروس و داماد میباشد.

همراه با رمضان (اعمال و ادعیه ماه مبارک رمضان)

17,000 تومان

کتاب همراه با رمضان (اعمال و ادعیه ماه مبارک رمضان) نویسنده شیخ عباس قمی(ره) مترجم مهدی الهی قمشه ای ناشر اکرام .

کتاب پیش رو مجموعه ی کامل از اعمال ماه مبارک رمضان همراه با زیارت های مهم این ماه مبارک است .

منتخب مفاتیح الجنان ( گلچین ادعیه و زیارات )

90,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان ( گلچین ادعیه و زیارات ) نویسنده شیخ عباس قمی(ره) مترجم مهدی الهی قمشه ای ناشر اکرام .

خط این منتخب مفاتیح کامپیوتری و درشت خط و متن آن دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده.

کلیات مفاتیح الجنان ، قطع بسیار بزرگ ( حاشیه دار و درشت خط)

520,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان ، قطع بسیار بزرگ ( حاشیه دار و درشت خط) نویسنده شیخ عباس قمی(ره) مترجم مهدی الهی قمشه ای ناشر اکرام

از ویژگی های این مفاتیح الجنان حاشیه دار بودن آن است که بر خلاف بسیاری از مفاتیح ها ، حاشیه مفاتیح های قدیمی در آن آورده شده . و همچنین خط بسیار درشت آن است که بسیار مناسب برای افرادی است که با خط ریز مشکل دارن.

ارتباط با خدا ( قطع نیم جیبی ) همراه با کاور پلاستیکی

35,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( قطع نیم جیبی ) همراه با کاور پلاستیکی اثر شیخ عباس قمی (ره) مترجم الهی قمشه ای  انتشارات اکرام

این ارتباط با خدا شامل ادعیه و اذکار مجرب همراه حرزهای 14معصوم و ... میباشد نوع خط این ارتباط با خدا کامپیوتری میباشد که برای افرادی که توانایی خواندن خط های شکسته را ندارند بسیار مفید است همچنین ای کتاب دارای کاور پلاستیکی است که عمر جلد کتاب را زیاد میکند .

ارتباط با خدا ( قطع جیبی ) همراه با کاور پلاستیکی

50,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( قطع جیبی ) همراه با کاور پلاستیکی اثر شیخ عباس قمی (ره) مترجم الهی قمشه ای انتشارات اکرام

این ارتباط با خدا شامل ادعیه و اذکار مجرب همراه حرزهای 14معصوم و … میباشد نوع خط این ارتباط با خدا کامپیوتری میباشد که برای افرادی که توانایی خواندن خط های شکسته را ندارند بسیار مفید است همچنین ای کتاب دارای کاور پلاستیکی است که عمر جلد کتاب را زیاد میکند .

ارتباط با خدا ( درشت خط ) کاور دار

43,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( درشت خط ) کاور دار نویسنده شیخ عباس قمی (ره) مترجم الهی قمشه ای انتشارات اکرام

این کتاب شامل زیارت عاشورا ، دعای کمیل ، دعای توسل ، دعای ندبه ، زیارت حدیث کساء و ... میباشد نوع خط آن خط کامپیوتری و بسیار درشت خط است و متن آن دو رنگ که اسماء جلاله با رنگ قرمز مشخص شده جلد این نوع ارتباط با خدا دارای کاور پلاستیکی میباشد که عمر جلد کتاب را بیشتر میکند .