نمایش 1–8 از 13 نتیجه

دگردیسی در آبزیان و برخی از رده های جانوری

450,000 تومان
کتاب دگردیسی در آبزیان و برخی از رده های جانوری اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر علی طاهری میرقائد ، دکتر اشکان زرگر انتشارات جهاد دانشگاهی . در این مجموعه به بررسی بیولوژیک و فیزیولوژیک دگردیسی در انواع مختلف موجودات پرداخنه شده است . انواع گوناگونی از موجودات آبزی و موجوداتی که در خشکی زندگی میکنند در قسمتی از چرخه زندگی خود دگردیسی را تجربه میکنند .عوامل گوناگونی در این روند تاثیرگذار هستند . ولی نقطه مشترک در دگردیسی همه موجودات ، تاثیر عوامل محیطی از جمله شوری ، دما ، نور ، تغذیه و غیره برآنها است البته هر موجود محدوده خاصی از دما شوری و نور راتحمل میکند . به طور کلی هرجه موجود تغذیه بهتری داشته باشد رشد بهتری دارد و موجود با رشد بهتر دارای سرعت نمو و دگردیسی بیشتری خواهد بود .

مبانی کشت سلولی و کاربرد سلول های بنیادی در زیست فناوری

345,000 تومان
کتاب مبانی کشت سلولی و کاربرد سلول های بنیادی در زیست فناوری اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد سادات مصطفوی نیا ، دکتر مریم خانه زاد انتشارات چاپکو . سلول ها و بافت های زنده میتوانند در محیط کشت خارج از بدن نگهداری و مطالعه شوند . درون ارگانیسم سلول ها در یک مایع مشتق از پلاسمای خون که حاوی ملوکول های مختلف مورد نیاز برای بقا و رشد میباشد ، شناور هستند و کشت سلول در تخصص این ملوکول های سودمند است . این روش همچنین مشاهده مستقیم رفتار سلول های زنده زیر میکروسکوپ فاز کنتراست را ممکن می سازد . بسیاری از آزمایشاتی را که نمی توان در حیوانات زنده انجام داد ، در لوله آزمایش قابل انجام است .

مجموعه سوالات روشهای کاربردی هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی

375,000 تومان
کتاب مجموعه سوالات روشهای کاربردی هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد سادات مصطفوی نیا انتشارات چاپکو . کتاب حاظرمجموعه ای مختصرومفید است که مخاطب را با نحوه ی پرسش در مقولات ومطالب وپدیده های مربوط به هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی در امتحانات داخلی وامتحان جامع علوم پایه آشنا میکند.

مجموعه سوالات بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی ، همراه با پاسخ تشریحی

390,000 تومان
کتاب مجموعه سوالات بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی ، همراه با پاسخ تشریحی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر شبنم موثقی ، دکتر زهرا نادیا شریفی انتشارات چاپکو . کتاب حاظرمجموعه ای مختصرومفید است که مخاطب را با نحوه ی پرسش در مقولات ومطالب وپدیده های مربوط به بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی در امتحانات داخلی وامتحان جامع علوم پایه آشنا میکند.

اطلس میکروسکوپی بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان

315,000 تومان
کتاب اطلس میکروسکوپی بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد السادات مصطفوی ، دکتر مریم عزیزی انتشارات چاپکو . استفاده از روشهای تعریف شده در این فن آوری برای فهم صحیح ساختمانهای بافتی ، سلولی ، ذرات درن سلول ها و سایر بخشهای بدن جانداران زنده ضروری است . از طرفی درک صحیح مطالب فوق در مطالعات بافت شناسی و پاتولوژی دارای اهمیت فوق العاده ای است ، لذا سعی نمودیم که مفاهیم و اصول درک اجزای مختلف مورد مطالعه را برای استفاده ی دانشجودان عزیز و فهیم بیان نماییم . فهم اصول حاکم بر اشکال دو بعدی و سه بعدی درک ما را از واقعیت موجود در بدن افزایش داده و امکان شناسایی بیشتر نکات ناشناخته که کم هم نیستند را برای ما فراهم میکند.

جنین شناسی مقایسه ای

450,000 تومان
کتاب : جنین شناسی مقایسه ای نویسندگان :  دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتراحمد قارزی ، مصطفی نظری  ناشر : سفیر سلامت . این کتاب با هدف آشنایی دانشجویان به مفاهیم پایه ومسائل علم جنین شناسی مقایسه ای نگارش شده وامیدواریم که پاسخی مناسبی به نیاز علمی دانشجویان پزشکی ،دامپزشکی ،کارشناسی وکارشناسی ارشد زیست شناسی در تمام گرایش ها ،بیوسیستماتیک جانوری ،زیست شناسی تکوینی ،جنین شناسی ،دکترای تخصصی بیولوژی تولید مثل وپژوهشگران علوم زیستی باشد.

کلیات بافت شناسی و جنین شناسی دهان ودندان

360,000 تومان
کتاب کلیات بافت شناسی و جنین شناسی دهان ودندان اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر باقر مینایی زنگی ، سیده مریم کاملی ، دکتر طیبه رستگار ، دکتر شبنم موثقی ،فاطمه ملک ، نسرین تک زارع انتشارات سفیر سلامت . تجربه ی سال های متمادی خدمت به اموزش عالی کشور و مشاهده ی نیاز دانشجویان عزیز مقاطع مختلف دندانپزشکی و دوره های تخصصی کارشناسی ارشد ودکترای علوم تشریحی به کتابی که درآن شرح بافت شناسی وجنین شناسی اجزای تشکیل دهنده ی محوطه ی دهان و دندان به اختصار و موجز و مفید آمده باشد، به نحوی که دانشجویان عزیز با صرف زمان کمی از آن بهره برده و فراخور نیازخود مطالب موردنیاز را بیاموزند.

ضروریات آموزشی برای دانشجویان علوم زیستی

210,000 تومان
کتاب ضروریات آموزشی برای دانشجویان علوم زیستی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر فاطمه ملک انتشارات سفیر سلامت . سعی نموده ایم که درکتاب حاظر دانشجویان عزیز را با روش های مذکور اشنا نماییم. استفاده از اشکال گوناگون آموزشی،آشنایی و بهره گیری از پسوندها،پیشوند ها و واژه های تخصصی به منظور پیشگیری از تکرارمکررات و فشاربیهوده به مغزفراگیران واستفاده از الگوها در موارد که تشابهات فراوانی در ساختارهای اجزای تشکیل دهنده ی یک دستگاه خاص وجود دارد مطالبی هستندکه در این کتاب موردتوجه قرار گرفتند. به عنوان مثال یادگیری الگوهای ساختاری در دیواره ی عروق خونی،مجاری تنفسی،دیواره ی لوله س گوارش،دستگاه لنفاوی وامثالهم که دارای مشترکات ساختمانی فراوانی هستند،مارا از حفظ کردن مطالب تکراری بی نیاز کرده وسبب صرفه جویی در وقت وسرعت در فراگیری خواهد شد.