در حال نمایش 4 نتیجه

مدیریت

20,000 تومان
کتاب مدیریت اثر برایان تریسی مترجم نجمه کارگر انتشارات آثار نور کتاب مدیریت از مجموعه کتاب های موفقیت برایان تریسی، با ارائه‌ی 21 ایده‌ی کلیدی شما را به مدیری برتر و اثربخش تبدیل می‌کند. اگر همان روش‌هایی را به کار گیرید که سایر مدیران موفق به کار گرفته‌اند، خواهید دید که می‌توانید در جایگاه مدیریتی خود کارهایی را که قبلاً در طول هفته‌ها یا ماه‌ها انجام می‌دادید، در عرض چند روز انجام دهید. در کتاب مدیریت، با ابزارهایی کاربردی، ایده‌ها و روش‌های لازم برای قرار گرفتن 20 درصد مدیران برتر را می‌آموزید.

رهبری

20,000 تومان
کتاب رهبری اثر برایان تریسی مترجم نجمه کارگر انتشارات آثار نور کتاب رهبری کسب ‌و کار از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، با ارائه‌ی راهکارهای مفیدی به شما یاد می‌دهد که چگونه افراد معمولی را به عملکردی فوق‌العاده برسانید.افراد سه دسته‌اند. افرادی که باعث روی دادن رویدادها می‌شوند، افرادی که آنچه روی می‌دهد را تماشا می‌کنند و افرادی که کوچک‌ترین نظری درباره‌ی آنچه روی می‌دهد، ندارند. در کتاب رهبری کسب ‌و کار درباره‌ی افرادی صحبت می‌شود که عامل رویدادها هستند. یکی از دلایل اصلی اینکه افراد برای کار به سازمانی می‌پیوندند، رهبری آن است. رهبری کسب و کار، توانایی گرفتن عملکرد فوق‌العاده از افراد معمولی است.

باز هم خدا هست

35,000 تومان
کتاب بازهم خدا هست اثر جوئل اوستین مترجم نجمه کارگر انتشارات آبشامه . کلام ما قدرت شگفت انگیزی دارد. وقتی سخن می گوییم به آن جان می بخشیم. ما با کلام خود می توانیم آینده ی موفق و یا آینده ی وحشتناکی برای خود رقم بزنیم.به همین دلیل است که هرگز نباید جملات منفی بر زبان بیاوریم. شاید در شرایط سختی باشید اما هیچوقت از زبانتان برای توضیح شرایط استفاده نکنید. سلامتی، فراوانی و رحمت را در زندگیتان اعلام کنید.در کتاب باز هم خدا هست ۳۱ بخش در نظر گرفته شده است که در نهایت یک ماه کامل را تشکیل می دهد. با خواندن این بخش ها و عمل به آنچه گفته شده می توانید آینده ی خوبی را برای خودتان اختصاص دهید و سخنان مثبت، الهام بخش و دلگرم کننده ی آن را بخوانید.باور دارم اگر روزی یک بخش از آن را بخوانید در مسیر رحمت خداوند قرار خواهید گرفت .

باز هم خدا هست

35,000 تومان
کتاب بازهم خدا هست اثر جوئل اوستین مترجم نجمه کارگر خرم آبادی ناشر آبشامه . کلام ما قدرت شگفت انگیزی دارد. وقتی سخن می گوییم به آن جان می بخشیم. ما با کلام خود می توانیم آینده ی موفق و یا آینده ی وحشتناکی برای خود رقم بزنیم.به همین دلیل است که هرگز نباید جملات منفی بر زبان بیاوریم. شاید در شرایط سختی باشید اما هیچوقت از زبانتان برای توضیح شرایط استفاده نکنید. سلامتی، فراوانی و رحمت را در زندگیتان اعلام کنید.در کتاب باز هم خدا هست ۳۱ بخش در نظر گرفته شده است که در نهایت یک ماه کامل را تشکیل می دهد. با خواندن این بخش ها و عمل به آنچه گفته شده می توانید آینده ی خوبی را برای خودتان اختصاص دهید و سخنان مثبت، الهام بخش و دلگرم کننده ی آن را بخوانید.باور دارم اگر روزی یک بخش از آن را بخوانید در مسیر رحمت خداوند قرار خواهید گرفت .