در حال نمایش 5 نتیجه

بخواهید تا عطا شود (بخواهید تا داده شود) حقایق مهمی که می دانید، اما شاید فراموش کرده باشید

50,000 تومان
کتاب بخواهید تا عطا شود (بخواهید تا داده شود) حقایق مهمی که می دانید، اما شاید فراموش کرده باشید اثر استر هیکس و جری هیکس مترجم حمیده الهی نیا انتشارات آستان مهر . راه‌حلی است برای آنچه که می‌خواهید باشید، برای آن طور که می‌خواهید زندگی کنید. این کتاب به شما یاد می‌دهد چگونه کاری که خوب است را انجام دهید، یا از کاری که ناخوشایند است دوری بجویید. تنها کافیست 22 راهکار عملی این اثر را امتحان کنید و نتیجه آن را ببینید.

زندگی من

25,000 تومان
کتاب زندگی من اثر آنتوان چخوف مترجم حمیده الهی نیا انتشارات آراستگان «زندگی من» از جمله رمان‌های تاثیرگذار چخوف است و رئالیسم خاص او در این اثر دیده می‌شود. «زندگی من» تصویری از وضعیت روستاهای روسیه که سرشار از زشتی و توحش است، ارایه می‌دهد و نوع نگاه عینی چخوف در این اثر واکنش منفی سنت‌گرایان و همچنین نوگرایان آن دوره از ادبیات روسیه را در پی داشت. در توضیح کتاب درباره این ویژگی رمان آمده: «هیئت سانسور تهدید کرد که چنانچه چخوف صحنه‌ای را که در آن مقامات را مسوول بی‌سوادی روستاییان می‌داند و به‌نظر روستاییان نسبت به مذهب اشاره دارد حذف نکند دستگیر می‌شود. با این‌همه، چخوف به جنبه‌های لطیف‌تر زندگی زن‌ها و مردها و به‌خصوص مناظر دلپذیر روستا نیز می‌پردازد؛ گویی می‌خواهد نشان دهد که زندگی انسان چه اندازه می‌تواند از زیبایی برخوردار باشد.»

ده راز موفقیت و آرامش درون

40,000 تومان
کتاب ده راز موفقیت و آرامش درون اثر وین دایر مترجم حمیده الهی نیا انتشارات عصر جوان  . این کتاب به صورت مشروح ده راز را در قالب برنامه‌ای روزانه و کاملا عملی ارائه می‌کند، برنامه‌ای که احساس ضعف و بی‌کفایتی را از زندگی افراد حذف می‌کند و آن‌ها را به آرامش و آسایش می‌رساند. این اصول برای کسانی سودمند هستند که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را تعیین کنند. این اسرار وضعیت شما را مشخص می‌کند و به شما نشان می‌دهد که تازه در مسیر دست زندگی قرار گرفته‌اید، در پایان این مسیر هستید، یا به نحوی دارید این مسیر را پشت سر می‌گذارید. انجام این کارها در ابتدا چندان تازه نیست، اما مهم این است که باید «ذهنی داشته باشید که پذیرای همه چیز است و به هیچ چیز وابسته نیست». کسانی که تصمیم گرفته‌اند آگاهانه مسیر زندگی خود را تعیین کنند، با کمک این کتاب کوچک به موفقیت و آرامش خواهند رسید.

دوازده ستون (راه های دستیابی به موفقیت)

40,000 تومان
کتاب دوازده ستون (راه های دستیابی به موفقیت) اثر جیم ژان ، کریس وایدنر مترجم حمیده الهی نیا ناشر آستان مهر . افراد موفق، به این دلیل به موفقیت دست یافته‌اند که شایستگی آن‌ را داشته‌اند و شایستگی آنان به این علت حاصل شده است که با اصول موفقیت آشنایی پیدا کرده و آن‌ را به‌کار بسته‌اند.جیم ژان و کریس وایدنر که هر دو از مشاهیر برجسته‌ی آموزش موفقیت و رشد فردی به‌ شمار می‌روند، در کتاب دوازده ستون، ستون‌های موفقیت را در قالب داستانی جذاب و خواندنی به شما می‌آموزند. به‌طور حتم با مطالعه‌ی این کتاب ارزشمند، با اصول موفقیت و خوشبختی آشنا خواهید شد.

زندگی من

35,000 تومان
کتاب زندگی من اثر آنتوان چخوف به ترجمه حمیده الهی نیا از انتشارات خرد آذین. «زندگی من» از جمله رمان‌های تاثیرگذار چخوف است و رئالیسم خاص او در این اثر دیده می‌شود. «زندگی من» تصویری از وضعیت روستاهای روسیه که سرشار از زشتی و توحش است، ارایه می‌دهد و نوع نگاه عینی چخوف در این اثر واکنش منفی سنت‌گرایان و همچنین نوگرایان آن دوره از ادبیات روسیه را در پی داشت. در توضیح کتاب درباره این ویژگی رمان آمده: «هیئت سانسور تهدید کرد که چنانچه چخوف صحنه‌ای را که در آن مقامات را مسوول بی‌سوادی روستاییان می‌داند و به‌نظر روستاییان نسبت به مذهب اشاره دارد حذف نکند دستگیر می‌شود. با این‌همه، چخوف به جنبه‌های لطیف‌تر زندگی زن‌ها و مردها و به‌خصوص مناظر دلپذیر روستا نیز می‌پردازد؛ گویی می‌خواهد نشان دهد که زندگی انسان چه اندازه می‌تواند از زیبایی برخوردار باشد.»