در حال نمایش 4 نتیجه

متن و ترجمه دوران رهایی در پناه حضرت قائم (عج)(ترجمه کتاب یوم الخلاص)

200,000 تومان
کتاب متن و ترجمه دوران رهایی در پناه حضرت قائم (عج)(ترجمه کتاب یوم الخلاص) نویسنده کامل سلیمان مترجم و محقق استاد محمد رحمتی شهرضا انتشارات نغمه قرآن دوران رهایی ترجمه کتاب یوْمُ الْخَلاص فی ظِلّ الْقائم الْمَهْدی، کتابی درباره دوران پیش از ظهور امام مهدی(عج)، اثر نویسنده شیعی لبنانی کامل سلیمان است. مولف به نشانه‌ها و حوادث در آستانه ظهور پرداخته و تلاش کرده است برخی از احادیث را با حوادثی که در روزگار او در حال وقوع بوده، تطبیق دهد. در این کتاب بیش از ۶۰۰ حدیث پیرامون علائم ظهور از امامان آمده است. مولف در مقدمه کتاب تاکید می‌کند که در دوره آخرالزمان زندگی می‌کند و در این مساله شکی ندارد از این رو راه رهایی را برای مخاطبین خود نشان می‌دهد. کتاب در 16 فصل تنظیم شده است که به بیان کلیاتی از احوال، آثار غیبت صغری و کبری، انتظار، نایبان حضرت مهدی(عج)، حوادث نزدیک ظهور، قیام و حکومت حضرت، نشانه‌های آخر الزمان، صفات یاران و مخالفان وی، مردم آخرالزمان پرداخته است. مؤلف در نگارش این اثر، در هر بخش، نخست سخنان پیامبر اکرم(ص) و سپس روایات دیگر معصومان(ع) را مورد توجه و بررسی قرار داده است.  

متن کامل و ترجمه جهاد با نفس ویرایش جدید همراه با متن عربی(با اِعراب) با فهرست موضوعی

140,000 تومان
کتاب متن کامل و ترجمه جهاد با نفس ویرایش جدید همراه با متن عربی(با اِعراب) با فهرست موضوعی نویسنده شیخ حر عاملی مترجم محمد رحمتی شهرضا انتشارات تهذیب . کتاب «جهاد با نفس» بخشی از کتاب بزرگ وسائل الشیعه شیخ حر عاملی است که به فارسی برگردانده شده است. حضرت آیت الله بهجت(ره) درباره ی این کتاب می فرمایند: هر روز سعی کنید یک حدیث از کتاب جهاد با نفس (وسائل الشیعه) را مطالعه کنید و سعی نمایید به آن عمل کنید بعد از یک سال خواهید دید که حتما عوض شده اید مانند دارویی که انسان مصرف کند و بعد از مدتی احساس بهبودی میکند.

غررالحکم و دررالکلم

160,000 تومان
کتاب غررالحکم و دررالکلم اثر عبدالواحد تمیمی مترجم استاد محمد رحمتی شهرضا انتشارات نغمه قرآن غُرَرُ الحِکَم و دُرَرُ الکَلِم (اندرزهای برتر و سخنان چون دُر) کتابی (تک جلدی) مشتمل بر ۱۰۷۶۰ سخن از سخنان کوتاه امیرالمؤمنین(ع)، تألیف ابوالفَتح آمِدی از دانشمندان قرن پنجم هجری. غرر الحکم از کتاب‌های معروف حدیثی شیعه است و آمِدی احادیث آن را بر اساس حروف الفبا تنظیم کرده است. هم‌اکنون چندین ترجمه، تلخیص و فهرست موضوعی از این کتاب در دست است.

متن و ترجمه کتاب شریف عیون اخبار الرضا (ع) (دوجلدی)

600,000 تومان
کتاب متن و ترجمه کتاب شریف عیون اخبار الرضا (ع) (دوجلدی) نویسنده شیخ صدوق (ره) مترجم استاد محمد رحمتی شهرضا انتشارات نغمه قرآن از جمله آثار ارزشمند شیخ صدوق کتاب گرانسنگ عیون اخبار الرضا (علیه السلام) است که در دو جلد به ذکر حالات ، مناقب و فضایل ، مباحث ، مناظرات ، احادیث ، ... نقل شده از علی بن موسی الرضا (علیه السلام) پرداخته است .در جلد اول به مباحث توحید ، امامت ، عصمت انبیاء علیهم السلام و امامان (علیهم السلام) ، مناظرات ایشان با عالمان ادیان غیر اسلام ، ماجرای اصحاب رس و نیز هاروت و ماروت ، ... اشاره شده است .در جلد دوم به روایات نقل شده از حضرت در باب فضایل امیر مؤمنان (علیه السلام) ، مشاهده احوال زنان امت در معراج توسط پیامبر (ص) ، ماجرای گاو بنی اسرائیل ، توصیه به صله رحم ، خواص برخی میوه ها ، فضیلت زیارت امام حسین (علیه السلام) ، برخی قصه های انبیاء (علیهم السلام) ، بیان اصول و فروع و برخی احکام به فضل شاذان ، حسادات مامون به خضرت ، مسموم کردن حضرت ، شهادت و ثواب زیارت حضرت ، ... اشاره شده است.