در حال نمایش 3 نتیجه

زندگی نامه چهارده معصوم«ع» (ترجمه کتاب انوار البهیة)

120,000 تومان
کتاب زندگی نامه چهارده معصوم«ع» (ترجمه کتاب انوار البهیة) نویسنده شیخ عباس قمی ترجمه کریم فیضی انتشارات تهذیب . از جمله تالیفات شیخ عباس قمی که در مورد تاریخ زندگی پیامبر اسلام و اهل بیت و چهارده معصوم می‌باشد. که به زبان فارسی ترجمه شده است. شیخ عباس قمی این کتاب را درباره فضایل و مناقب و حوادث دوران زندگانی چهارده معصوم در چهارده باب تدوین کرده است که هر باب، اختصاص به یک معصوم دارد.

در کربلا چه گذشت (ترجمه نفس المهموم)

200,000 تومان

 کتاب در کربلا چه گذشت (ترجمه نفس المهموم) نویسنده حاج شیخ عباس قمی(ره) مترجم: محمد باقر کمره ای ناشر: جمکران

کتاب در کربلا چه گذشت ترجمه فارسي كتاب نفس المهموم تأليف محدث قمي است كه يكي از كتاب هاي مشهور و معتبر شيعه در تاريخ شهادت امام حسين عليه السلام و موضوع مقتل محسوب مي شود. در پايان نيز ترجمه اي از كتاب نفثة المصدور ارائه شده كه بنا بر نظر محدث قمي، تتمه اي است بر كتاب نفس المهموم كه در چند فصل پيرامون فضايل و مناقب امام حسين عليه السلام، برخي وقايع تاريخي مرتبط با قيام عاشورا، قصايدي در رثاي امام حسين عليه السلام، فضيلت گريه بر آن حضرت و نيز خاتمه اي در ذكر مواعظ و نصايح براي اهل منبر، نگارش يافته است.

کلیات مفاتیح الجنان ( خط کامپیوتری ، همراه با علامت وقف )

180,000 تومان

کلیات مفاتیح الجنان اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اکرام .

مفاتیح الجنان موجود دارای خط کامپیوتری و بسیار درشت خط می باشد . یکی از ویژگی های این مفاتیح علاوه بر خط بسیار خوانا و درشت ، حاشیه های آن است که با همان خط و درشتی (خط  متن مفاتیح) به آخر آن اضافه شده است .