در حال نمایش 29 نتیجه

قرآن 30 جزء (خط عثمان طه، قطع جیبی، ترجمه دار، جلد نرم، همراه با کیف) 30 پاره

245,000 تومان
کتاب قرآن سی جزئی خطاط عثمان طه مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات اسوه قرآن سی جزئی ((سی پاره)) که هر جلد آن شامل یک جزء از قرآن کریم میباشد، همه قرآن ها در یک کیف خوب و محکم قرار گرفته است. خطاط این قرآن عثمان طه و مترجم مهدی الهی قمشه ای است. متن با زمینه و حاشیه است. این قرآن بسیار مناسب برای وقف در مساجد و استفاده در مراسمات مذهبی میباشد.  

عبرتگاه تاریخ (سرگذشتهای خواندنی و عبرت آموز تاریخ ایران)

250,000 تومان
کتاب عبرتگاه تاریخ (سرگذشتهای خواندنی و عبرت آموز تاریخ ایران) اثر دکتر امیراسماعیل آذر انتشارات سخن غرض از نوشتن این کتاب آشنا کردن خوانندگان با مصایب و مضایقی است که در دوره های تاریخی گوناگون وجود داشته و نیز جلب توجه به رویدادهای خشن تاریخ که مولود ناهنجاریها و دست درازی ها به ساحت جوامع بشری بوده است. بنابراین آنچه در متن کتاب آمده حقایقی است که از خلال تاریخ ایران برگرفته شده و همه آنها مستنداند.منابع مورد استفاده هم از منابع غنی و قابل توجه اند.

کتاب غریبه در شهر اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه

240,000 تومان
کتاب غریبه در شهر اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه ساعدی این رمان را در سال 1355 نوشت که پس از مرگش ،در سال 1369منتشر شد.داستان ، در مورد مشروطه طلبان است و تلاش روس های تزاری و زیردستان آنها ، برای خاموش کردن قیام. ماجرا در تبریز اتفاق میافتد ، زمانی که ستارخان ، گویا از بین رفته ، و شایع شده که عمویش امام قلی میخواهد به شهر قشون کشی کند ، و روس ها در به در به دنبال او میگردند. امام قلی در حقیقت وجود خارجی ندارد ، و سردمداران نهضت ، برای حفظ روحیه ی مردمان این شایعه را راه انداخته اند. همزمان با همین سخن ها ، غریبه ای به نام حیدر وارد شهر شده و همه گمان میبرند که او امام قلی است و…

کتاب تاتار خندان اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه

280,000 تومان
کتاب تاتار خندان اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه این کتاب رمانی جذاب است و در اصل برشی از تاریخ اجتماعی ایران است که نویسنده،با گشت و گذار در واقعیت های اجتماعی روزانه، خواننده را پابه پای راوی که پزشکی است جوان و سرخورده از یک شکست عشقی، ودلگیر از نقشی که مدرنیته‌ی نارس بر او تحمیل کرده،همه‌ی خوشی‌ها، لذت‌های‌ زندگی شهری و آسایش روزگار مدرن را کنار گذاشته و می‌خواهد که با تفکر و جستجو در درون خود، آرامش‌ذهن‌ خویش را در تبعیدی خودخواسته بازیابد.راوی در نهایت ناامیدی و آشفتگی، بی آن که بداند “تاتار خندان” کجاست و چگونه جایی‌ است برای فرار از آنچه که برایش قابل‌تحمل نیست و روح اش را می‌خورد ، خیلی اتفاقی و شاید هم به خاطر پسوند “خندان” آنجا ،تاتار خندان را به عنوان محل جدید خدمت اش انتخاب کرده...

کتاب آشفته حالان بیدار بخت اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه

230,000 تومان
کتاب آشفته حالان بیدار بخت اثر غلامحسین ساعدی انتشارات نگاه این کتاب ، مجموعه ده داستان کوتاه از غلامحسین ساعدی است که شامل : اسکندر و سمندر در گردباد ، شنبه شروع شد ، بازی تمام شد ، خانه باید تمیز باشد ، آشفته حالان بیدار بخت ، صدا خونه ، پادگان خاکستری ، میهمانی ، ای وای تو هم و واگن سیاه . استفاده از فضای رئال با کمی بزرگ گویی باعث جذابیت داستانها شده است .قلم پر قدرت و در عین حال ساده نویسی غلامحسین ساعدی این امکان را می دهد که آدم های معمولی هم به راحتی با داستانها و شخصیت های کتاب های او ارتباط برقرار کنند و بیش از پیش از خواندن لذت ببرند. تنوع در کارهای ساعدی باعث می شود بتوانید کتابهای بیشتری از این نویسنده مطالعه کنید بدون آنکه با موضوعات تکراری مواجه بشوید.

کتاب گذشت زمانه اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه

260,000 تومان
کتاب گذشت زمانه اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه درباره ی گذشت زمانه از قول نویسنده آمده است: «محتوی این نوشته ها شرح زندگی من نیست؛ در روزگار من حوادث مهمی رخ داده است:‏ انقلاب مشروطه، دوران کوتاه آزادی، انقلاب کبیر، نخستین جنگ جهانی، کودتای سوم اسفند، اقراض قاجاریه، استقرار رضا شاه، برقراری رژیم فاشیستی در آلمان، تمدید امتیاز شرکت نفت، جنگ جهانی دوم، ورود قوای شوروی و متفقین به ایران و تسلط نیروهای بیگانه در امور داخلی ایران، تشکیل حزب توده، نفوذ روزافزون ایالات متحده آمریکا در خاورمیانه، دوران حکومت مصدق و ملی شدن نفت، استبداد روزافزون محمد رضا شاه، جنگ سرد و تضاد شوروی و آمریکا و تاثیر آن در تمام جهان، انقلاب ایران، تشکیل دولت جمهوری اسلامی و جنگ ایران و عراق‏.‏ پس قصدم شرح زنگی خودم نیست، بیشتر شرح تاثیر حوادثی است که زندگی مرا زیر و رو کرده، از راه به در برده، به گوشه ای انداخته و رها کرده است‏.‏ در اثر فراموشی، تسلسل خاطراتی وجود نخواهد داشت، آنچه در فکر و روح من مهر شده و مانده است به صورت یادداشت هایی ثبت می کنم به قصد اینکه گردش روزگار را بنمایانم‏.‏»

کتاب موریانه اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه

240,000 تومان
کتاب موریانه اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه این کتاب داستان تنها پسر خانواده ای ایرانی است که ناخواسته وارد سازمان اطلاعات و امنیت کشور (ساواک) می شود و مجبور به کارهایی می شود که برگشت از آن ها غیرممکن است. در بخشی از کتاب میخوانیم: من یک ساواکى هستم. از اینکه چنین شغلى اختیار کرده بودم نه شرمنده‌ام نه مغرور. این هم کارى است مانند کارهاى دیگر. مگر کارمندان وزارت دارائى همه دزدند و یا کسانى که در دادگاه‌ها دسته دسته مردم را با گناه یا بى‌گناه به زندان مى‌فرستند یا به پاى دار، همه‌شان آدم‌ کشند؟تنها در یک اداره دولتى کارکردن جرم نیست. مگر مى‌شود در کشورى بى‌نگهبانى زندگى کرد؟ مگر در کشور آزاد امریکا سى آى ا وجود ندارد؟ در انگلستان اینتلیجنت سرویس نیست؟ در فرانسه رکن دوم و در روسیه کا گ ب؟ همه‌جا هست باید هم باشد. امروز هم اگر پایش بیفتد حاضرم براى هرکس که باشد کار کنم.

کتاب روایت اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه

300,000 تومان
کتاب روایت اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه کتاب روایت آخرین رمان علوی است که نخست در ۱۳۷۷ دو سال پس از مرگش، در تهران چاپ شد. نویسنده در جمله‌های آغازین آن را نه قصه و نه رمان دانسته. «هیچ گونه حادثه ی غریب و عجیبی در آن وجود ندارد. حکایت نیست، روایت است. سرگذشت نیست، تاریخچه ی دورانی است که از روی نواری درباره ی رویدادهای زندگی انسانی رنج‌کشیده، نقل شده‌است .» آن را آمیخته‌ای از رمان کلید دار،رمان عقیدتی و رمان خودزندگی‌نامه‌ای دانسته‌اند.

جنگ چهره ی زنانه ندارد

290,000 تومان
کتاب جنگ چهره ی زنانه ندارد اثر سوتلانا آلکساندرونا الکسیویچ مترجم عبدالمجید احمدی انتشارات چشمه جنگ چهره‌ی زنانه ندارد یک کتاب مستند است. حتی شاید بتوان آن را یک اعتراف ‌نامه نامید. جنگ چهره‌ی زنانه ندارد روایت خاطرات دختران و زنان روسی‌ ‌است که زمان «جنگ جهانی دوم» رویاهای دخترانه‌شان را به فراموشی سپردند و سرباز شدند. حضور زنان در جنگ به شکل معمول در نقش‌هایی مانند پرستاری و پزشکی بوده است. کمتر زنانی در تاریخ بوده‌اند که در خط مقدم جبهه حضور داشته‌اند. جنگ چهره‌ی زنانه ندارد روایت این زنان و دختران است.

کتاب 53 نفر اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه

270,000 تومان
کتاب 53 نفر اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه پنجاه و سه نفر کتابی است از بزرگ علوی که در سال ۱۳۳۰ خورشیدی منتشر شد. نام کتاب به شمار کسانی اشاره دارد که در زمان رضاشاه به جرم عضویت و فعالیت در گروهی اشتراکی بازداشت، محاکمه و به محکومیت‌های متفاوت زندانی شدند. نویسنده کتاب یعنی بزرگ علوی خود یکی از این پنجاه و سه نفر بود که در زمان دستگیری‌اش آموزگار بود. وی در کتاب ۵۳ نفر از دوران زندانش سخن می‌گوید و تصویری از مبارزات روشنفکران در دوره پهلوی را نشان میدهد.

مجموعه داستان های صمد بهرنگی 7جلدی (کچل کفترباز، اولدوز و عروسک سخنگو، تلخون، اولدوز و کلاغ ها، ماهی سیاه کوچولو، یک هلو هزار هلو، کوراوغلو و کچل همزه)

250,000 تومان
کتاب مجموعه داستان های صمد بهرنگی 7 جلدی(کچل کفتر باز، اولدوز و عروسک سخنگو، تلخون، اولدوز و کلاغ ها، ماهی سیاه کوچولو، یک هلو هزار هلو، کوراوغلو و کچل همزه) اثر صمد بهرنگی انتشارات ژکان موضوع اصلی این کتاب ادبیات داستان ها برای نوجوانان است. صمد بهرنگی داستان‌های تأثیرگذار و ماندگار برای کودکان می‌نوشت که این کار بسیار پیچیده و دشوار است. او مفاهیم ژرف و فلسفی را در قالب زبان قابل‌درک کودکان بیان می‌کرد.«کوراغلوو کچل حمزه» از آثار دیگر این نویسنده است که داستان پهلوانی آذری است که عاشق نوازنده و خواننده‌ی دوره‌گردی است. این داستان به همراه شش داستان دیگر «الدوز و عروسک سخنگو»، «الدوز و کلاغ‌ها»، «کچل کفترباز»، «ماهی سیاه کوچولو» و «یک هلو وهزار هلو» در مجموعه کتاب «صمد بهرنگی، مجموعه هفت جلدی» گردآوری شده.

حکمت اشراق سهروردی (گزارش حکمت اشراق، با تطبیق و نقد. همراه با متن حکمة الاشراق)

230,000 تومان
کتاب حکمت اشراق سهروردی (گزارش حکمت اشراق، با تطبیق و نقد. همراه با متن حکمة الاشراق) اثر دکتر سید یحیی یثربی  انتشارات بوستان کتاب. حکمة الاشراق سهروردی، اثری عمیق و پرنکته است که اصول و مبانی (فلسفه اشراق) را تبیین می کند؛ فلسفه ای که جایگاه مهمی در نظام فکری اندیشه های فلسفی مسلمانان دارد. اثر حاضر ترجمه و شرح حکمة الاشراق است که به قلم دکتر سید یحیی یثربی به نگارش درآمده است. ایشان با تدریس پنجاه دوره متن حکمة الاشراق، با تسلط و چیره دستی کوشیده است گزارشی از این کتاب را به فارسی و تطبیق دیدگاه های سهروردی با دیدگاه ابن سینا و نقد و داوری درباره کارهای سهروردی ارائه کند. این اثر، علاوه بر علاقه مندان فلسفه و حکمت اشراق، برای تدریس در مقاطع مختلف دانشگاهی از کارشناسی تا دکترا، قابل استفاده است.

شرح منازل السائرین ( خواجه عبدالله انصاری )

300,000 تومان

کتاب : شرح منازل السائرین ( خواجه عبدالله انصاری ) نویسنده : دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی ناشر: نشر بین الملل

اين شرح ، مهم‌ ترين اثر شارح و در ميان شروح منازل ، بهترين شرح و مهم‌ترين كتاب در حوزه عرفان عملى است و به تعبير استاد، سيد جلال‌الدين آشتيانى ، شرح قاسانى بر «منازل السائرين» خواجه عبدالله انصارى ، حاكى از عظمت و بزرگىِ نظر و مقام و سعه باع و تضلع كامل او در تصوف علمى است. پرورش يافتن شاگردانى چون قاضى سعيد قمى و قيصرى در مكتب عرفان عملى و نظرى ملا عبدالرزاق، خود دليل تبحر و تضلع اوست، البته قدرت فكر و باريك‌ انديشى‌ هاى قاسانى، نه تنها در «شرح منازل»، بلكه در ساير كتاب‌هاى او، مثل «شرح فصوص» بى‌نياز از تعريف است.«شرح منازل»، به‌ صورت غير مزجى و بر وفق «منازل السائرين»، در ده قسم كلى باب‌بندى شده است. اين مقامات ده‌گانه ، هريك ، خود به ده باب منقسم مى‌باشد و هر قسم در سه مرحله در طول يكديگر بيان مى‌شود.

کودک از نظر وراثت و تربیت (گفتار فلسفی) دو جلدی

430,000 تومان
کتاب کودک از نظر وراثت و تربیت (دوجلدی) اثر محمد تقی فلسفی انتشارات دفتر نشر فرهنگی اسلامی کتاب حاضر به هر سه بخش، از دیدگاه اسلام و روان شناسان پرداخته است. موضوعاتی چون گناه و نقش آن در انعقاد نطفه، سعادت و شقاوت در رحم مادر، سهم مادر در ساختمان فرزند، قضا و قدر و معنای تعیین سرنوشت و نقش انبیاء در تغییر صفات موروثی، چگونگی هدایت و تربیت انسان، عقل و تربیت، تغذیه جسم و جان، نقش خانواده و تربیت و ... تشکیل دهنده مطالب مفید این کتاب می باشند

دگردیسی در آبزیان و برخی از رده های جانوری

450,000 تومان
کتاب دگردیسی در آبزیان و برخی از رده های جانوری اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر علی طاهری میرقائد ، دکتر اشکان زرگر انتشارات جهاد دانشگاهی . در این مجموعه به بررسی بیولوژیک و فیزیولوژیک دگردیسی در انواع مختلف موجودات پرداخنه شده است . انواع گوناگونی از موجودات آبزی و موجوداتی که در خشکی زندگی میکنند در قسمتی از چرخه زندگی خود دگردیسی را تجربه میکنند .عوامل گوناگونی در این روند تاثیرگذار هستند . ولی نقطه مشترک در دگردیسی همه موجودات ، تاثیر عوامل محیطی از جمله شوری ، دما ، نور ، تغذیه و غیره برآنها است البته هر موجود محدوده خاصی از دما شوری و نور راتحمل میکند . به طور کلی هرجه موجود تغذیه بهتری داشته باشد رشد بهتری دارد و موجود با رشد بهتر دارای سرعت نمو و دگردیسی بیشتری خواهد بود .

مبانی کشت سلولی و کاربرد سلول های بنیادی در زیست فناوری

345,000 تومان
کتاب مبانی کشت سلولی و کاربرد سلول های بنیادی در زیست فناوری اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد سادات مصطفوی نیا ، دکتر مریم خانه زاد انتشارات چاپکو . سلول ها و بافت های زنده میتوانند در محیط کشت خارج از بدن نگهداری و مطالعه شوند . درون ارگانیسم سلول ها در یک مایع مشتق از پلاسمای خون که حاوی ملوکول های مختلف مورد نیاز برای بقا و رشد میباشد ، شناور هستند و کشت سلول در تخصص این ملوکول های سودمند است . این روش همچنین مشاهده مستقیم رفتار سلول های زنده زیر میکروسکوپ فاز کنتراست را ممکن می سازد . بسیاری از آزمایشاتی را که نمی توان در حیوانات زنده انجام داد ، در لوله آزمایش قابل انجام است .

مجموعه سوالات روشهای کاربردی هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی

375,000 تومان
کتاب مجموعه سوالات روشهای کاربردی هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد سادات مصطفوی نیا انتشارات چاپکو . کتاب حاظرمجموعه ای مختصرومفید است که مخاطب را با نحوه ی پرسش در مقولات ومطالب وپدیده های مربوط به هیستوتکنیک ، استریولوژی ، مورفومتری و میکروسکوپ الکترونی در امتحانات داخلی وامتحان جامع علوم پایه آشنا میکند.

مجموعه سوالات بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی ، همراه با پاسخ تشریحی

390,000 تومان
کتاب مجموعه سوالات بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی ، همراه با پاسخ تشریحی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر شبنم موثقی ، دکتر زهرا نادیا شریفی انتشارات چاپکو . کتاب حاظرمجموعه ای مختصرومفید است که مخاطب را با نحوه ی پرسش در مقولات ومطالب وپدیده های مربوط به بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان تخصصی در امتحانات داخلی وامتحان جامع علوم پایه آشنا میکند.

اطلس میکروسکوپی بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان

315,000 تومان
کتاب اطلس میکروسکوپی بافت شناسی و جنین شناسی دهان و دندان اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر عطارد السادات مصطفوی ، دکتر مریم عزیزی انتشارات چاپکو . استفاده از روشهای تعریف شده در این فن آوری برای فهم صحیح ساختمانهای بافتی ، سلولی ، ذرات درن سلول ها و سایر بخشهای بدن جانداران زنده ضروری است . از طرفی درک صحیح مطالب فوق در مطالعات بافت شناسی و پاتولوژی دارای اهمیت فوق العاده ای است ، لذا سعی نمودیم که مفاهیم و اصول درک اجزای مختلف مورد مطالعه را برای استفاده ی دانشجودان عزیز و فهیم بیان نماییم . فهم اصول حاکم بر اشکال دو بعدی و سه بعدی درک ما را از واقعیت موجود در بدن افزایش داده و امکان شناسایی بیشتر نکات ناشناخته که کم هم نیستند را برای ما فراهم میکند.

جنین شناسی مقایسه ای

450,000 تومان
کتاب : جنین شناسی مقایسه ای نویسندگان :  دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتراحمد قارزی ، مصطفی نظری  ناشر : سفیر سلامت . این کتاب با هدف آشنایی دانشجویان به مفاهیم پایه ومسائل علم جنین شناسی مقایسه ای نگارش شده وامیدواریم که پاسخی مناسبی به نیاز علمی دانشجویان پزشکی ،دامپزشکی ،کارشناسی وکارشناسی ارشد زیست شناسی در تمام گرایش ها ،بیوسیستماتیک جانوری ،زیست شناسی تکوینی ،جنین شناسی ،دکترای تخصصی بیولوژی تولید مثل وپژوهشگران علوم زیستی باشد.

کلیات بافت شناسی و جنین شناسی دهان ودندان

360,000 تومان
کتاب کلیات بافت شناسی و جنین شناسی دهان ودندان اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر باقر مینایی زنگی ، سیده مریم کاملی ، دکتر طیبه رستگار ، دکتر شبنم موثقی ،فاطمه ملک ، نسرین تک زارع انتشارات سفیر سلامت . تجربه ی سال های متمادی خدمت به اموزش عالی کشور و مشاهده ی نیاز دانشجویان عزیز مقاطع مختلف دندانپزشکی و دوره های تخصصی کارشناسی ارشد ودکترای علوم تشریحی به کتابی که درآن شرح بافت شناسی وجنین شناسی اجزای تشکیل دهنده ی محوطه ی دهان و دندان به اختصار و موجز و مفید آمده باشد، به نحوی که دانشجویان عزیز با صرف زمان کمی از آن بهره برده و فراخور نیازخود مطالب موردنیاز را بیاموزند.

مروری بر جنین شناسی

420,000 تومان
کتاب مروری بر جنین شناسی اثر رونالد دبلیو.دادک مترجمین دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، سیده مریم کاملی ، مهندس سید مرتضی ابراهیم زاده ، دکتر شبنم موثقی ، فاطمه سعیدی ،المیرا سالاری انتشارات انتشارات جهاد دانشگاهی .  

بافت شناسی برای سم شناسان

360,000 تومان
کتاب بافت شناسی برای سم شناسان اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکتر غلامرضا حسن زاده ، دکتر حسین نجف زاده ورزی ، نسیم آگاهی ، الهه رهبری انتشارات انتشارات جهاد دانشگاهی کتاب حاظر تلاشی تازه برای ارائه ضروریات مباحث بافت شناسی از دیدگاه کاربرد آن در داروسازی کلا و دررابطه با سم شناسی وپزشکی قانونی به طور ویژه است. دراین کتاب خواننده ابتدا با مطالعه تصاویر شماتیک وجداول حاوی اختصاصات بافتی هر کدام از بافت ها ودستگاه های مختلف بدن ،به طور مختصر ومفید با مفاهیم وموضوعات مطروحه در بافت شناسی آشنا میشود.سپس با مطالب وموضوعات ویژه ای در خصوص بعضی از بافت ها ودستگاه هایی که بیشترمورد هجوم سموم بوده خطر پذیری بیشتری درمواجهه با آن ها دارند،آشنا میشوید.

اکو فیزیولوژی جانوران آبزی

360,000 تومان
کتاب اکوفیزیولوژی جانوران آبزی اثر دکتر سید محمد حسین نوری موگهی ، دکترسید محمد باقر نبوی ، دکتر علی طاهری میرقائد ، دکتر زهرا حیدری ، دکتراحمد سواری ، دکتر حمید چوبینه ، دکتر احمد قرائی انتشارات جهاد دانشگاهی همانگونه که میدانیم 75درصد سطح کره ی زمین را آبها اشغال کردند.از طرفی کشور ما یکی از معدود کشورهای جهان می باشد که از آب های شیرین،شور،لب شور،برخورداربوده.لکن باتوجه به افزایش جمعیت واستفاده های غیر منطقیوتا حدودی غیر عادلانه از این آبها،کیفیت آنها دستخوش تغییرات شدیدی شده وبیم آن میرود که در اینده ای استفاده از این آبها با مشکلات عدیده ای مواجه گردد.از طرفی شناخت نحوه ی پراکنش ابهای مذکور ،موجودات آبزی وابسته به آنها ،شناسایی الگوها و مدل اکولوژیک وهمچنین سیستم های حفاظتی آنها له منظور حفظ محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار)

250,000 تومان
کتاب شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار) اثر ابوالقاسم فردوسی برگردان به نثر روان  لیلا سادات عبدال وند ناشر ملینا . شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، حماسه‌ ای منظوم و دربرگیرنده ی نزدیک به ۵۰٬۰۰۰ بیت و یکی از بزرگ ‌ترین و برجسته ‌ترین سروده ‌های حماسیِ جهان است که سرایدن آن دست ‌آورد دست‌ کم سی سال کار پیوسته ی این سخن‌ سرای نامدار ایرانی است. موضوع این شاهکار ادبی افسانه ‌ها و تاریخ ایران از آغاز تا حمله اعراب به ایران در سده ی هفتم میلادی است که در چهار دودمان پادشاهیِ پیشدادیان، کیانیان، اشکانیان و ساسانیان گنجانده می‌ شود. شاهنامه بزرگ ‌ترین کتاب به زبان پارسی است که در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان ‌های زنده ی جهان بازگردانی شده ‌است. در کتاب شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار) تمام داستان های شاهنامه به صورت کاملا روان و قابل فهم گنجانده شده است که برای تمام سنین مناسب می باشد.از خصوصیات این نسخه از کتاب شاهنامه به متن کاملا روان آن که بسیار خوانا می باشد می توان اشاره کرد.

مثنوی معنوی به نثر روان (3جلدی قابدار)

280,000 تومان
کتاب مثنوی معنوی به نثر روان (3جلدی قابدار) اثر مولانا جلال الدین بلخی برگردان به نثر روان فریبا جعفری ناشر الینا مثنوی معنوی یا مثنوی مولوی ، نام کتاب شعری از مولانا جلال‌الدین محمد بلخی شاعر و صوفی پارسی‌ گو است. این کتاب از ۲۶٬۰۰۰ بیت و ۶ دفتر تشکیل شده و یکی از برترین کتاب‌های ادبیات عرفانی کهن فارسی و حکمت فارسی پس از اسلام است.

برباد رفته (3 جلدی )

275,000 تومان
کتاب برباد رفته اثر مارگارت میچل مترجم سوسن اردکانی انتشارات نظاره  داستان دختری به نام اسکارلت است، که در تمام داستان به دنبال عشقی می‌گردد که همواره در کنارش بوده ولی او قادر به درکش نبوده‌است. او سه بار ازدواج می‌کند، شوهر اول او در جنگ داخلی آمریکا میمیرد و شوهر دومش بعد از مدتی فوت میکند و در آخر با رت بالتر ، تجارت به راه می‌اندازد ولی همواره دل در گرو اشلی ویلکز دارد. در انتهای داستان که همه موانع ازدواج آنها کنار می‌رود، می‌یابد که عشق حقیقی اش، رت باتلر همسر فعلی اوست. تمام این اتفاقات در خلال جنگ داخلی آمریکا می افتد.

دکتر ژیواگو 2 جلدی قابدار

400,000 تومان
کتاب دکتر ژیواگو  اثر بوریس پاسترناک مترجم سوسن اردکانی انتشارات نظاره  نام کتاب برگرفته از شخصیت اول آن –یک دکتر شاعر– است. کتاب داستان مردی است که عاشق دو زن است و این موضوع همزمان با انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و سپس جنگ داخلی ‎ ۱۹۱۸–۱۹۲۰ این کشور است. درونمایهٔ داستان زندگی مردی است که حوادث بیرونی که از دسترس او خارج هستند مسیر زندگیش را دگرگون می‌سازند.

جنگ و صلح 4 جلدی

225,000 تومان
کتاب جنگ و صلح اثر لئو تولستوی با ترجمهِ داریوش شاهین و سوسن اردکانی و چاپِ نشر نظاره  جنگ و صلح اثری سراسر شگفتی است که هر خواننده‌ای را در خود غرق می‌کند. اثری که برخی از منتقدین آن را کامل‌ترین رمان تاریخ می‌دانند. جنگ و صلح در کنار همه ارزش‌های ادبی خود، برگی از تاریخ نیز می‌باشد.