نمایش 1–50 از 394 نتیجه

معراج السعاده (متن کامل)

300,000 تومان

کتاب معراج السعادة نویسنده ملا احمد نراقی انتشارات تا ظهور .

مِعْراجُ السَّعاده کتابی درباره اخلاق اسلامی به زبان فارسی که نویسنده آن ملا احمد نراقی است. گفته شده است که این کتاب تلخیص فارسی کتاب جامع السعادات، نوشته ملا مهدی نراقی (پدر نویسنده) است. هرچند در روش و شیوه نگارش تفاوت‌هایی با هم دارند. در معراج السعاده برای درمان رذایل اخلاقی قاعده‌ای کلی ارائه شده است: هر یک از رذایل با انجام کارهای ضد آن درمان می‌شود. بر اساس این کتاب، هر فضیلت حد معینی دارد که اعتدال نامیده می‌شود و افراط و تفریط از آن، رذیلت است. از معراج السعاده نسخه‌ها و چاپ‌های متفاوتی وجود دارد که کاملترین آن چاپ مؤسسه انتشارات به نشر است که در 888 صفحه منتشر شده است. کتاب پنج باب دارد که هر فصل دارای فصل‌های متعددی است: باب اول: مقدمات سودمند باب دوم: اخلاق بد و بیان قوای نفس باب سوم: محافظت اخلاق خوب از انحراف و... باب چهارم: فضایل اخلاقی و چگونگی کسب اخلاق خوب باب پنجم.: اسرار و آداب عبادات.

منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای عزیزان ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای پدران عزیز ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای مادران عزیز ازدست رفته میباشد.

ارتباط با خدا (تقدیم به مادر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ارتباط با خدا (تقدیم به پدر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به پدر ) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ)

125,000 تومان
کتاب ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ) نویسنده علی راجی انتشارات زائر . ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ) به‌طور کامل به مباحثی چون معاد، مرگ، تفسیر و تعریف مرگ، مرگ مقربین، مرگ گناهکاران، عالم قبر، نکیر و منکر یا سوال شب اول قبر، بهشت برزخی، جهنم برزخی، نفخ صور، نامه اعمال، حسابرسی در قیامت، درجات بهشت و درکات جهنم می پردازد. فصل اول این کتاب (چرا از معاد بحث می‌کنیم؟) نام دارد. معاد واژه‌ای عربی و برگرفته از (عود) و به‌ معنای (بازگشتن)، (رستاخیز) یا (دوباره ‌برخاستن پس از مرگ در روز قیامت) است. بسیاری از انسانها همه ی حیات را در زندگی دنیا خلاصه شده می بینند و وقتی نحوه ی نگرش و بینش آنها در زندگی و شکل معیشتشان متجلی می شود، گویای این است که جز حیات مادی و دنیوی برای خود حیات دیگر را معتقد نیستند. ولی واقعیت این است که اعمال انسان‌ها در پیشگاه خداوند سنجیده و کیفر یا پاداش درستکاری و بدکاری داده می‌شود. معاد یکی از اصول دین اسلام و یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. آیه ۱۵۶ سوره بقره به این موضوع اشاره کرده است که همگی به‌سوی پروردگار در حرکت هستیم.

گنجینه معارف (جلد سوم) 110 موضوع

215,000 تومان
کتاب گنجینه معارف (جلد سوم) 110 موضوع نویسنده محمد رحمتی شهرضا انتشارات صبح پیروزی . 110 موضوع که ذیل هر موضوع: 7 آیه از قرآن کریم، 10 روایت معتبر، 5 داستان، 3 شعر، 10 نکته، 110 روضه از چهارده معصوم(ع)، 110 مسئله شرعی و 110 نکته پیرامون امام زمان (عج)، 10 مجلس عاشورایی، 40 حدیث عاشورایی، احکام نکاح و اموات است. در مجموعه سه جلدى گنجینه معارف موضوعاتى انتخاب شده و بحث پیرامون آنها را با آیاتى از قرآن كریم و روایات نورانى پیامبر گرامى اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت مزین نموده. و مخاطب است كه میتواند با پیوند مطالب، سیرِ منطقى، پیرامون موضوع طرح شده ایجاد نماید و سخنرانى و منبرى تنظیم نماید كه مملو از آیات و روایات و كلمات حكیمانه باشد. در این مجموعه نیز صد و ده مسئله شرعى آورده شده و صد و ده نكته پیرامون امام زمان(عج) و همچنین صد و ده میلادیه و مطلب مناسب با ولادت چهارده معصوم. در ترجمه آیات قرآن كریم نیز از ترجمه شیوا، دقیق، علمى و ارزشمند آیت اللَّه مكارم شیرازى بهره گرفته شده. در قسمت نكات نیز از مجموعه تفاسیر گرانقدر شیعه از جمله، المیزان، نمونه، نور و... و همچنین دائره المعارف قرآن كریم استفاده شده.

گنجینه معارف (جلد دوم) 110 موضوع

215,000 تومان
کتاب گنجینه معارف (جلد دوم) 110 موضوع نویسنده محمد رحمتی شهرضا انتشارات صبح پیروزی . 110 موضوع که ذیل هر موضوع: 7 آیه از قرآن کریم، 10 روایت معتبر، 5 داستان، 3 شعر، 10 نکته، 110 روضه از چهارده معصوم(ع)، 110 مسئله شرعی و 110 نکته پیرامون امام زمان (عج)، 10 مجلس عاشورایی، 40 حدیث عاشورایی، احکام نکاح و اموات است. در مجموعه سه جلدى گنجینه معارف موضوعاتى انتخاب شده و بحث پیرامون آنها را با آیاتى از قرآن كریم و روایات نورانى پیامبر گرامى اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت مزین نموده. و مخاطب است كه میتواند با پیوند مطالب، سیرِ منطقى، پیرامون موضوع طرح شده ایجاد نماید و سخنرانى و منبرى تنظیم نماید كه مملو از آیات و روایات و كلمات حكیمانه باشد. در این مجموعه نیز صد و ده مسئله شرعى آورده شده و صد و ده نكته پیرامون امام زمان(عج) و همچنین صد و ده میلادیه و مطلب مناسب با ولادت چهارده معصوم. در ترجمه آیات قرآن كریم نیز از ترجمه شیوا، دقیق، علمى و ارزشمند آیت اللَّه مكارم شیرازى بهره گرفته شده. در قسمت نكات نیز از مجموعه تفاسیر گرانقدر شیعه از جمله، المیزان، نمونه، نور و... و همچنین دائره المعارف قرآن كریم استفاده شده.

گنجینه معارف (جلد اول) 110 موضوع

215,000 تومان
کتاب گنجینه معارف (جلد اول) 110 موضوع نویسنده محمد رحمتی شهرضا انتشارات صبح پیروزی . 110 موضوع که ذیل هر موضوع: 7 آیه از قرآن کریم، 10 روایت معتبر، 5 داستان، 3 شعر، 10 نکته، 110 روضه از چهارده معصوم(ع)، 110 مسئله شرعی و 110 نکته پیرامون امام زمان (عج) است. در مجموعه سه جلدى گنجینه معارف موضوعاتى انتخاب شده و بحث پیرامون آنها را با آیاتى از قرآن كریم و روایات نورانى پیامبر گرامى اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت مزین نموده. و مخاطب است كه میتواند با پیوند مطالب، سیرِ منطقى، پیرامون موضوع طرح شده ایجاد نماید و سخنرانى و منبرى تنظیم نماید كه مملو از آیات و روایات و كلمات حكیمانه باشد. در این مجموعه نیز صد و ده مسئله شرعى آورده شده و صد و ده نكته پیرامون امام زمان(عج) و همچنین صد و ده میلادیه و مطلب مناسب با ولادت چهارده معصوم. در ترجمه آیات قرآن كریم نیز از ترجمه شیوا، دقیق، علمى و ارزشمند آیت اللَّه مكارم شیرازى بهره گرفته شده. در قسمت نكات نیز از مجموعه تفاسیر گرانقدر شیعه از جمله، المیزان، نمونه، نور و... و همچنین دائره المعارف قرآن كریم استفاده شده.

از معراج برگشتگان

140,000 تومان
کتاب از معراج برگشتگان اثر حمید داود آبادی انتشارات کتاب یوسف دراین کتاب نویسنده سعی دارد با ذکر خاطرات خود از حضور مستقیم در جبهه‌های جنگ، فضای دوستانه و معنوی حاکم بر جبهه‌ها را برای نوجوانان امروز و فردا به تصویر بکشد.آنچه در این کتاب میخوانید نه صحنه‌های فجیع و شکننده‌ی جنگ و نبرد بی‌امان، که دوستی‌ها، رفاقت‌ها، معنویات و روابط اسلامی و انسانی افراد در اوج گیرودار جنگ با یکدیگر می‌باشد.

جراح دیوانه

250,000 تومان
کتاب جراح دیوانه اثر یورگن توروالد ترجمه و اقتباس ذبیح الله منصوری انتشارات زرین این کتاب داستان زندگی عجیب و حیرت‌انگیز پزشک و جراحی آلمانی به نام فردیناند زائربروخ را روایت می‌کند که در سالیان پایانی عمرش به جنون ادواری مبتلا و اشتباهات نابخشودنی فراوانی را مرتکب می‌شود که صدمات بسیاری به بیماران می‌زند.فردیناند زائربروخ جراح مشهور اهل کشور آلمان، در زمانی می‌زیست که نازی‌ها بر این کشور تسلط داشتند. او که پیش از به قدرت رسیدن هیتلر هم فردی نامی و معروف محسوب می‌شد، با وجود مخالفتش برای عضویت در حزب نازی هیچ‌گاه مورد آزار و اذیت دیگران قرار نگرفت. ابتکارات متعددی که این پزشک در جراحی ایجاد کرد نام وی را تا ابد در دنیای پزشکی ماندگار کرده است.او نخستین فردی بود که کارد پزشکی را در قلب انسان فرو برد و برای اینکه در حین عمل خون به بدن بیمار برسد، از قلبی مصنوعی ساخته خودش بهره برد. درمان بیماری‌های سل ریوی، سرطان مری و خارج کردن غده سرطانی از کبد یا ریه، به کمک عمل جراحی تنها چند نمونه از ابتکاراتی است که این جراح خارق‌العاده برای نخستین بار به انجام آن‌ها روی آورد. بسیاری از رهبران کشورها همچون استالین دیکتاتور شوروی و آلفونس سیزدهم پادشاه اسپانیا توسط زائربورخ تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

عایشه بعد از پیغمبر

250,000 تومان
کتاب عایشه بعد از پیغمبر اثر کورت فریشلر ترجمه و اقتباس ذبیح الله منصوری انتشارات زرین کتاب عایشه بعد از پیغمبر سرگذشت یک زن تنها نیست، بلکه روایتی است از بعثت، قیام، معراج و معجزات رسول خدا. سرگذشت ازدواج ساده و ملکوتی حضرت زهراست. شرح تقوا و مردانگی‌های علی مرتضی است. بیان بزرگواری، اصالت و نجابت ذاتی سیدالشهداست، و سرانجام برای ما ایرانیان شرح سقوط پایتخت ساسانیان به دست اعراب است.به طوریکه از مطالب کتاب می‌فهمیم عایشه در تمام وقایع سیاسی بعد از درگذشت پیامبر اسلام، مستقیم و غیر مستقیم دست داشته‌است.اشتباهات فاحش نویسنده در این کتاب به خوبی بیانگر عدم تسلط او بر ساده‌ترین حوادث تاریخ اسلام است.از دیگر کتابهای این نویسنده: امام حسین و ایران، امام جعفر صادق مغز متفکر شیعه ، میتوان نام برد.

محمد پیغمبری که از نو باید شناخت

230,000 تومان
کتاب محمد(ص) پیغمبری که از نو باید شناخت اثر کنستان ویرژیل گئورگیو ترجمه و اقتباس ذبیح الله منصوری انتشارات زرین «محمد (ص) پیغمبری که از نو باید شناخت»، کتابی است در مورد زندگانی پیامبر (ص) در این اثر بنابر آنچه که در مقدمه آن با نام (درباره کتاب) آمده، قرآن و پیغمبر اسلام (ص) ومسلمانانی که به نسل جوان و سالخورده معرفی می شود با آنچه از زمان دیگران تا کنون شنیده و خوانده شده فرق دارد.نویسنده سیره پیامبر (ص) را به صورت علمی و تحقیقی مورد بحث و بررسی قرار داده به طوری که شخصیت جدید برجسته ای به پیغمبر اسلام و مسلمانان صدر اسلام داده یکی از خصوصیات این کتاب آن است که به صورت ساده و روان مطالب را آورده که برای خواننده بسیار شیرین است به طوری که از خواندن ملول و خسته نمی شود این اثر توسط «ذبیح الله منصوری» به فارسی ترجمه شده است.

هفت کشور اثر محمد علی جمالزاده

160,000 تومان
کتاب هفت کشور اثر آناتول فرانس، لئو تولستوی، ویلیام س. مارو، برنارد دو سن پیر، آنتوان چخوف، آلفونس دوده مترجم سید محمد علی جمالزاده انتشارات سخن این کتاب یکی دیگر از کتاب های زیبا و فوق العاده محمد علی جمالزاده می باشد که شامل تعدادی قصه و حکایت است که هر یک در جایی و در زمانی و اغلب به فاصله های زمانی و مکانی بسیار، توسط محمدعلی جمالزاده، پدر داستان کوتاه ایران، به فارسی ترجمه شده است. «راز حقیقت» و «قصه رجبعلی» از آناتول فرانس، «یک نفر آدم چقدر خاک لازم دارد» از لئو تولستوی، «زندانی» از ویلیام س. مارو، «قهوه خانه شهر سورات» از برنارد دو سن پیر، «آکل و ماکول» اثر آنتوان چخوف، «آخرین درس» اثر آلفونس دوده از داستان های این مجموعه است.

کتاب زویا (کاملترین ترجمه)

250,000 تومان
کتاب زویا اثر دانیل استیل مترجم سوسن اردکانی انتشارات نظاره دراین کتاب، رویداد انقلاب روسیه است. برای زویا که پسر عموی تزار روسیه است سرنگونی ناگهانی سلطنت پیروزی محسوب نمی‌شود چرا که او در طرف بازنده است. برخلاف خیلی‌ها، زویا و مادربزرگش خوش شانس واقع می‌شوند و موفق می‌شوند به پاریس فرار کنند. جنگ جهانی دوم باعث ورود نیروهای آمریکایی به شهر می‌شود و به زودی زویا عاشق یکی از این سربازان به نام کلیتون اندروز می‌شود... درباره نویسنده:دانیل فرنانده دومینیک شولین-استیل یک نویسندهٔ امریکایی است. او در ۱۴ اوت ۱۹۴۷ میلادی در شهر نیویورک در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد.دانیل استیل بیش از ۱۴۰ رمان نوشته‌است.کتاب‌های او بیش از ۸۰۰ میلیون نسخه فروش داشته‌است.او توانسته رکورد «بیشترین تعداد هفته ماندن یک کتاب در فهرست کتاب‌های پرفروش مجله نیویورکر» را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.استیل در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ هم با ۱۴ رمان، جز فعال‌ترین نویسندگان آمریکایی شناخته شده‌ است.

طلای خدایان (متن کامل)

200,000 تومان
کتاب طلای خدایان اثر اریک فون دانیکن مترجم داریوش شاهین انتشارات بدرقه جاویدان این کتاب هم مانند دیگر کتاب‌ های اریش فون دنیکن، درباره‌ ی موجودات فرازمینی است. که در واقع آثار او باعث شده تا وی را پدر نظریات فضانوردی باستانی بدانند.در کتاب طلای خدایان از شواهدی درباره “نبرد خدایان” بین کهکشانی که بازماندگان آن به زمین عقب نشینی کرده و ساکن شده اند رونمایی کرد. او در این کتاب درمورد یکسری تونل باستانی که ساخته دست بشر در اکوادور به همراه یکسری مجسمه های عجیب و کتیبه‌ های فلزی دیده که مطمئناً کار فرازمینی هاست. اکنون تأیید شگفت آور جدیدی را برای نظریه های انقلابی خود ارائه می دهد.

زینت دوش نبی ( داستانک هایی از زندگی امام حسین«ع»به روایت اهل سنت)

60,000 تومان
کتاب زینت دوش نبی ( داستانک هایی از زندگی امام حسین«ع»به روایت اهل سنت) اثر محمود سوری انتشارات جمکران. این کتاب در دو بخش که هر کدام سه فصل دارد تدوین شده است.بخش اول شامل فصل های تولد و دوران کودکی، سلوک معنوی سیدالشهدا و سیره رفتاری حضرت بیان شده است.در بخش دوم درباره پیش بینی شهادت حضرت، ماجرای حماسه عاشورا ، و در فصل آخر فرجام قاتلان حضرت پرداخته است.

نهج البلاغه ترجمه محمد تقی جعفری

300,000 تومان
کتاب نهج البلاغه مترجم محمد تقی جعفری (علامه جعفری) انتشارات آستان قدس رضوی (به نشر) ترجمه متن کتاب نهج‌البلاغه - باتوجه به احاطه گسترده استاد جعفرى بر دو زبان عربى و فارسى - بسيار خوب، دقيق و روان است. اين ترجمه هر چند تحت‌اللفظى نيست؛ اما با تقيّد به متن، به سهولت مراد و مقصود صاحب کلام را بيان کرده و با استفاده از کلمات توضيحى، تعقيدات متن را برطرف کرده است.  

لشکر خوبان (خطرات مهدی قلی رضایی )

120,000 تومان
کتاب لشکر خوبان (خطرات مهدی قلی رضایی) اثر مهدی قلی رضایی به کوشش معصومه سپهری انتشارات سوره مهر از برجسته‌ترین ویژگی‌های این کتاب می‌توان به ارائه اطلاعاتی جدید درباره لشکر عاشورا و نقش واحدهای اطلاعاتی در جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد. دفاع مقدس را می‌توان روایتی فشرده و شگفت از تاریخ قرن‌ها ایمان و دلیری مردم ایران زمین دانست.

رساله توضیح المسائل نه مرجع مطابق با فتاوای مراجع عظام امام خمینی، بهجت، مكارم شيرازى، سیستانی، تبریزی، صافى گلپایگانی، نوری همدانی، مظاهرى، فاضل لنکرانی

300,000 تومان
کتاب رساله توضیح المسائل نه مرجع تدوین و تطبیق لطیف راشدی و سعید راشدی انتشارات پیام عدالت کتاب مطابق با فتاوای 9 تن از مراجع عظام 1- حضرت آية الله االعظمى حاج سید روح الله موسوی خمینی (ره)، 2-حضرت آية اللّه العظمى حاج شيخ محمد تقى بهجت (ره)، 3-حضرت آية الله العظمى حاج ناصر مكارم شيرازى (مدظلّه)، 4-حضرت آيت اللّه العظمى حاج سید علی سیستانی (مدظلّه)، 5-حضرت آيت اللّه العظمى حاج میرزا جواد تبریزی (ره)، 6-حضرت آيت اللّه العظمى حاج شيخ لطف اللّه صافى گلپایگانی(مدظلّه)، 7-حضرت آية الله االعظمى حاج حسین نوری همدانی (مدظلّه)، 8-حضرت آية الله االعظمى حاج شيخ حسين مظاهرى (مدظلّه)، 9- حضرت آیه الله العظمی محمد فاضل لنکرانی میباشد  

کتاب چشم هایش اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه

195,000 تومان
کتاب چشم هایش اثر بزرگ علوی انتشارات نگاه چشم هایش نخستین بار در سال1331منتشر شد.بزرگ علوی در این رمان قطعات پراکنده یک ماجرا را در کنار هم گذاشته و از آن طرحی کلی آفریده است که بر حدس و گمان تکیه دارد، این شیوه بیشتر در ادبیات پلیسی معمول است.رمان چشم هایش از معدود آثار زبان فارسی است که یک زن با تمام عواطف و ارتعاشات روانی و ذهنی در مرکز آن قرار گرفته است .استاد ماکان نقاش بزرگ و یک مبارز ساسی است که زندگی اش در تبعید پایان میگیرد.یکی از آثار او پرده ای است به نام چشم هایش ،چشم های زنی که گویا رازی را در خود پنهان دارد.راوی داستان به دنبال کشف راز این چشم ها،پس از سال ها اورا می یابد...

اتحادیه ی ابلهان

300,000 تومان
کتاب اتحادیه ابلهان اثر جان کندی تول مترجم پیمان خاکسار انتشارات چشمه داستان کتاب اتحادیه ابلهان نوشته‌ی جان کندی تول داستان غریبی است. جان کندی تول اولین رمان خود را در سی‌سالگی نوشت و مدت زیادی به دنبال چاپ کتابش سراغ ناشران مختلف رفت، اما هیچ ناشری زیر بار چاپ آن نرفت، بعد از مدتی در پی سرخوردگی از چاپ کتابش، ناامید و افسرده در ۳۲ سالگی خودکشی کرد. بعد از مرگ وی، مادرش یازده سال تلاش کرد و نسخه‌‌های پرینت‌شده‌ی کتاب را پیش ناشران زیادی برد تا بالاخره دانشگاه لوییزیانا راضی به انتشار کتاب شد. کتاب به محض انتشار غوغا به پا کرد و به سرعت مورد توجه مخاطبان و تحسین منتقدان قرار گرفت و در همان سال - 1981 - جایزه پولیتزر را ربود و پس از آن تبدیل به یک کالت شد. اتحادیه ابلهان تنها کتابی است که بعد از مرگ نویسنده‌اش برنده این جایزه شده. شاید بتوان محبوبیت کتاب را با ناطور دشت سلینجر مقایسه کرد. ایگنیشس جی رایلی قهرمان کتاب یک دن کیشوت امروزی است که وادار می‌شود از خلوت خود بیرون بیاید و با جامعه‌ای که از آن متنفر است روبه‌رو شود و به شیوه‌ی دیوانه‌وار خود با آن بستیزد. بسیاری از منتقدان، اتحادیه ابلهان را بزرگ‌ترین رمان کمدی قرن می‌دانند. کتاب در سال ۱۳۹۱ با ترجمه خوب و روان پیمان خاکسار وارد بازار شد و به سرعت در لیست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت.

نجم ثاقب در احوال امام غایب (2جلدی)

335,000 تومان

کتاب نجم ثاقب در احوال امام غایب نویسنده میرزا حسین نوری طبرسی ناشر جمکران

نَجْم ثاقبْ در احوال امام غایب علیه‌السلام کتابی به زبان فارسی، درباره امام مهدی(عج) است که به قلم میرزا حسین نوری نوشته شده. کتاب به احوال شخصی و اثبات امام دوازدهم، حکایت ملاقات‌کنندگان و وظایف شیعیان نسبت به او در دوران غیبت می‌پردازد. محدث نوری در تالیف کتاب، از منابع شیعه در باب مهدویت مانند کمال الدین و تمام النعمه و غیبت نعمانی و شیخ طوسی و برخی منابع اهل سنت استفاده کرده است.  

نظم و نثر روان مخزن الاسرار

100,000 تومان
کتاب نظم و نثر روان مخزن الاسرار اثر حکیم نظامی گنجوی انتشارات هنارس مَخزَن‌الاَسرار نخستین مثنویِ نظامی گنجوی است که مضمون اصلی آن دعوت انسان ها به خودشناسی، خدا شناسی و برگزیدن عادات و رفتار پسندیده است و در بحر سریع مسدس (مفتعلن مفتعلن مفتعل) سروده شده. حکیم نظامی گنجوی بیت آغازین این اثر را با نام و یاد خداوند آغاز کرده است و در ادامه ی این شعر، به یکی از اصول اصلی عرفان و تصوف، یعنی وحدت وجود خداوند و واجب الوجود بودن او اشاره نموده است. کتاب از دو بخش نثر روان و نظم مخزن الاسرار تشکیل شده. بخش اول نثرروان است که با ترجمه لغات دشوار آغاز می شود و با نثر مناجات و مقالات ادامه میابد. بخش دوم هم نظم مخزن الاسرار است.

کاترین (کلیسای نورثنگر)

100,000 تومان
کتاب کاترین ( کلیسای نورثنگر ) اثر جین استین مترجم منوچهر آرام انتشارات هنارس 

در شاهکار جین آستین قهرمان اصلی این داستان دختری است به نام  کاترین مورلند؛ چهارمین فرزند از ده فرزند خانواده‌ای پرجمعیت که افراد آن به مقدار فراوان از قدرت فکرى، نیروى بازو و مساعدت همدیگر برخوردارند. پدرش فردی سرشناس، نسبتاً متمول و مرد محترمى به شمار می‌رود و مادرش، زنى سرشار از احساسات درونى، خوش‌اخلاق و برخوردار از همه‌ی صفات نیکوست. او پیش از آن که کاترین متولد شود سه پسر به دنیا آورده و پس از تولد کاترین هم‌چنان از سلامتى کامل برخوردار بوده و مى‌زیست تا شش فرزند دیگر نیز به دنیا آورد، شاهد بزرگ‌شدن آن‌ها باشد و از زندگى کردن در کمال سلامت بهره‌ مند شود. اعضای  خانواده مورلند، آدم‌هاى بسیار ساده‌اى هستند و سادگى کاترین در طول سال‌های ‌متمادى جوانى زندگى او به خوبى نمایان است. اما در طی جریاناتی که برای کاترین پیش می‌آید از او شخصیتی کاملاً متفاوت با آن‌چه او در ظاهر در زندگى اجتماعی، با شخصیت پدر و مادرش، ویژگى‌ هاى فردى و تمایلات باطنی‌ اش برخوردار است، در وجودش نمایان می‌سازد؛ داشتن خصوصیات یک زن قهرمان و ...

قصه هجرت (تاریخ زندگی و سیره رسول خدا حضرت محمد«ص»)

250,000 تومان

کتاب قصه هجرت (تاریخ زندگی و سیره رسول خدا حضرت محمد(ص)) اثر علی نظری منفرد انتشارات سرور

در این کتاب نگارنده کوشیده است تاریخ زندگانی و سیره رسول خدا (ص) را بررسی نماید. وی همچنین رویدادها و تحولاتی را ذکر نموده که در زمان هجرت و پس از آن اتفاق افتاده است. مباحث کتاب عبارت‌اند از: تبلیغ رسالت، هجرت پیامبر (ص) به مدینه، هجرت مسلمانان به مدینه، وقایع سال اول هجرت، وقایع سال دوم هجرت، وقایع سال سوم هجرت، وقایع سال چهارم هجرت، وقایع سال پنجم هجرت، وقایع سال ششم هجرت، وقایع سال هفتم هجرت، وقایع سال هشتم هجرت، وقایع سال نهم هجرت، وقایع سال دهم هجرت و وقایع سال یازدهم هجرت.

قرآن درمانی روحی و جسمی

270,000 تومان
کتاب قرآن درمانی روحی و جسمی اثر محسن آشتیانی و سید محسن موسوی آملی انتشارات مهر سجاد . سخن نویسندگان کتاب : ما می خواهیم با مخاطبان و خوانددگان مباحث این کتاب ، خودمانی حرف بزنیم زیرا هنگامی که از حرف های تکراری ، موضوعات عادی و مسایل روزمره زندگی خسته و زده می شویم دلمان می خواهد چیز جدیدی بخوانیم ، یا بنویسیم .آن هم از دنیای دیگر ، کتابی مطالعه کنیم ، با نشاط ، با محتوایی درون گرا ، صحبتی بشنویم .آن هم با چاشنی هایی از عرفان و روان ، حکایاتی مطالعه کنیم ، مربوط به عالم ارواح ، قدرت نمایی هایی شگفت ، معجزات و کرامات و ….. مجموعه روایت ها و مطالب دینی در بیان آثار شفابخش و خواص سوره ها و آیات قرآن کریم است. در بخش اول کلیاتی درباره سفارش های پزشکی قرآن، فواید طبی قرائت قرآن، روش های شفاجویی از قرآن و داستان ها و نکته هایی درباره مشکل گشایی به وسیله قرآن بیان شده است. سپس به ترتیب سوره های قرآن کریم از سوره حمد و بقره تا سوره فلق و ناس، مجموعه ای از فضیلت ها و آثار درمانی و شفابخشی این سوره ها ذکر گردیده است.  

فضائل امیرالمومنین (ع) در قرآن (ترجمه کتاب 500 آیه نزلت فی امیر المؤمنین علی«ع»)

180,000 تومان
کتاب فضایل امیر المؤمنین(ع) در قرآن (ترجمه کتاب 500 آیه نزلت فی امیر المؤمنین علی«ع») نویسنده حافظ رجب برسی مترجم اکبر منفرد انتشارات صلوات کتاب فضایل امیر المومنین(ع) در قرآن ترجمه کتاب 500 آیه نزلت فی امیر المؤمنین علی(ع) است که از مهمترین و معروفترین اثر برسی به حساب می آید. که با شیوه ای بدیع و ابتکاری و با استفاده از مبانی عرفان نظری به شرح و تفسیر مناقب وفضائل اهل بیت (ع) به ویژه امام علی (ع) پرداخته است.

غرور و تعصب

160,000 تومان
کتاب غرور و تعصب اثر جین آستین مترجم اکرم شکرزاده انتشارات ندای الهی

غرور و تعصب (به معنی تفاخر و پیش‌داوری) رمان مشهوری اثر جین استین، نویسندهٔ انگلیسی است. این اثر دومین کتاب جین استین است. او این داستان را در سال ۱۷۹۶، درحالی که تنها ۲۱ سال داشت نوشت، اما تا سال ۱۸۱۳ چاپ نشد. اکثر منتقدان غرور و تعصب را بهترین اثر جین آستین می‌دانند و خود او ، آن را «بچهٔ دلبند من» می‌نامید. بااین‌حال، این کتاب، که ابتدا با نام تأثرات اولیه نوشته شده بود، تا مدت‌ها توسط ناشران رد می‌شد و وقتی پس از ۱۷ سال به چاپ رسید، به‌جای نام آستین، نام «یک خانم» به‌عنوان نام نویسنده روی جلد به چشم می‌خورد.

دلباخته (حس و حساسیت) متن کامل

130,000 تومان
کتاب دلباخته (حس و حساسیت) اثر جین آستین (استین) مترجم عباس کرمی فر انتشارات هنارس رمان دلباخته (حس و حساسیت) اثر جین آستین، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی و صاحب آثاری چون: کاترین (کلیسای نورثنگر)، منسفیلد پارک، اِما و غرور و تعصب (جزء 100 رمان برتر جهان) است. این کتاب درمورد زندگی عاشقانه‌ی خواهران دش‌وود است که یکی با حس، و باورهای قلبی و دیگری با حساسیت، و تکیه بر عقل، مسیر عاشقی را طی میکنند. بخشی از کتاب: اواخر قرن هجدهم در انگلستان، مرد ثروتمندی به نام دشوود که در آستانه مرگ قرار داشت، تمامی دارایش را به پسر بزرگ خود، جان که از همسر اولش بود میبخشد در مقابل اینکه او از دخترانش، الینور, ماریان و مارگارت که از همسر دوم او هستند مراقبت کند و مخارج آنها را بطور کامل بپردازد. پس از مرگ پدر، پسر که تحت سلطه همسرش فانی، قرار داشت، از قولی که به پدر داده سر باز می زند دختران دشوود به همراه مادرشان مجبور میشوند که از عمارت “پارک ساکس” که حال برای جان است، بروند. در این هنگام ادوارد یکی از برادران فانی پا به عمارت “پارک ساکس” می گذارد. ادوارد جوانی مودب و خوش قلب می باشد، بلافاصله با خانواده دشوود رابطه صمیمی پیدا می کند و بتدریج احساس عاشقانه ای میان او و الینور پدید می آید. اما بنابر دلایلی مجبور به ترک عمارت و رفتن به لندن می شود. در این هنگام الینور به همراه دو خواهر و مادرش به کلبه ای واقع در روستا که متعلق به یکی از خویشاوندان مادرش است می روند و این امر باعث می شود تا الینور و ادوارد تا مدتی از هم دور بیفتند. از سوی دیگر، ماریان نیز دلباخته مرد جوانی به نام جان ویلوبای می شود …

ایران در زمان داریوش بزرگ

160,000 تومان
کتاب ایران در زمان داریوش بزرگ اثر سعید قانعی  انتشارات آدینه سبز کتاب با سرفصل ایران در زمان هخامنشیان آغاز میشود و بعد نگاهی کوتاه به زندگی کوروش کبیر بنیانگذار سلسله هخامنشی در ایران میاندازد. بعد با پادشاهی داریوش بزرگ: نام و نسب داریوش از نظر مورخین، جلوگیری از اغتشاش مصر، رفتن داریوش به اروپا، رفتن داریوش به سکائیه، تسخیر تراکیه، مقدونیه و جزایر بحرالجزائر ادامه میابد. در ادامه کتاب به اداره کشور های تحت فرماندهی داریوش، مصر در زمان داریوش، کارهای مهمی که داریوش در زمان سلطنتش انجام داد، وصیت های داریوش به خشایارشاه و وقایع مهم در زمان داریوش میپردازد.

آموزش فقه (مطابق با فتاوای 13تن از مراجع معظم تقلید) ویرایش جدید با اصلاح واضافات

250,000 تومان

کتاب آموزش فقه (مطابق با فتاوای 13تن از مراجع معظم تقلید) ویرایش جدید با اصلاح واضافات نویسنده محمد حسین فلاح زاده ناشر معروف .

در این نوشتار فتوای تعدادی از مراجع تقلید معاصر در زمینه احکام عبادات و معاملات بیان شده و کلیاتی از احکام فقهی به صورت درسنامه مورد شرح و بررسی اجمالی قرار گیرد. نویسنده در ابتدای هر درس یا فصل به بیان کلیات موضوع فقهی پرداخته و سپس اقسام و ابعاد مختلف آن موضوع و استفتائاتی که در مورد اطراف آن صورت گرفته همراه با جزئیات مساله طبق فتاوای برخی از فقهای معاصر را منعکس نموده است. بیان اقسام احکام تکلیفی، اجتهاد و تقلید، احکام و فروعات فقهی طهارت، نماز، روزه، زکات، خمس، حج، جهاد و دفاع، خرید و فروش، شفعه، اجاره، جعاله، قرض، رهن، حواله، ضمانت، کفالت، وکالت، حجر، ودیعه، عاریه، شرکت، مضاربه، مزارعه، مساقات، نذر، عهد، قسم، صدقه، هبه، صلح، کفارات، اشیای پیدا شده (لقطه)، احکام خوردن و آشامیدن، احکام نگاه و حجاب، ازدواج طلاق، وقف، وصیت، احکام اموات، ارث، قضاوت، شهادت، حدود و تعزیرات، قصاص، دیات، احکام برخی از گناهان و مسایل متفرقه از اصلی‌ترین مندرجات این نوشتار است.

امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور

150,000 تومان

کتاب امام مهدی (عج) از تولد تا بعد از ظهور نویسنده علامه سید محمد کاظم قزوینی مترجم لطیف راشدی،سعید راشدی ناشر جمکران

کتاب امام مهدی(عج) از تولد تا بعد از ظهور، اثر علامه سید محمد قزوینی است که به ترجمه ی لطیف راشدی وسعید راشدی درآمده.این کتاب ترجمه کتاب الامام المهدی من المهد الی الظهور است .عناوين فصل‏هايى كه در اين كتاب آمده‏ اند، چنين است:1ـ امام زمان عليه‏السلام كيست؟ 2ـ نام و نَسَب آن حضرت 3ـ بشارات قرآن 4ـ بشارات احاديث نبوى 5ـ بشارات احاديث اهل‏ بيت عليهم‏السلام 6ـ آيا امام زمان عليه‏السلام به دنيا آمده است؟ 7ـ چگونه از ديده‏ ها نهان شده است؟ 8 ـ پنهانىِ كوتاه‏ مدّت 9ـ نايبان چهارگانه و...  

متن کامل رمان ابله (دو جلدی)

320,000 تومان
کتاب متن کامل رمان ابله (دو جلدی) اثر فیودور داستایفسکی مترجم زهره کدخدازاده انتشارات نظاره این رمان شرح‌حال سفر یکی از نوادگان خاندان سلطنتی در روسیه را روایت می‌کند که پس از سال‌ها زندگی در سوئیس تصمیم می‌گیرد برای دیدار با یکی از شاهزادگان روسی به روسیه بازگردد. این شاهزاده که دچار بیماری افسردگی و بی‌اعتمادی شدید به اطرافیان خود است، در طول سفر خود با افرادی مرموز همسفر می‌شود که دست‌مایه‌ی اتفاقات این رمان قرار می‌گیرد. سادگی‌ای در وجود او غلیان می‌کند که بیش از هر چیز در چشم دیگران از او یک ابله ساخته است! بسیاری ابله را بزرگ‌ترین شاهکار داستایوسکی می‌دانند. عصیان‌نگری، تداخلات روحی و روانی، خشم، اضطراب‌های درونی و... از ویژگی‌های مشترک شخصیت‌های رمان‌های او‌ هستند.

ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان

48,000 تومان
کتاب ارتباط با خدا (منتخب مفاتیح الجنان) همراه با ختم یاسین، الرحمن، واقعه و جوشن کبیر با خط کامپیوتری و ترجمه روان (همراه با کاور پلاستیکی) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات قلم زنان . خط این ارتباط با خدا کامپیوتری و درشت و دو رنگ میباشد که اسماء جلاله در آن با رنگ سبز مشخص شده اند.

قصه های پندآموز کهن ( دفتر ششم)

90,000 تومان

کتاب قصه های پندآموز کهن ( دفتر ششم) اثر فرشته جندقیان انتشارات اعلایی

تمامی کودکان از خواندن قصه‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز لذت خواهند برد. از طرفی دیگر، برای آن دسته از کودکانی که هنوز به مدرسه نمی‌روند یا سواد کافی ندارند، قصه خواندن می‌تواند سبب رشد و تقویت خلاقیت آنان شود.

درمان های طبی به وسیله گیاهان (درمان بیماری ها با طب سنتی)

160,000 تومان
کتاب درمان های طبی به وسیله گیاهان (درمان بیماری ها با طب سنتی) نویسنده دکتر مسعود بلاغت نیا انتشارات ملینا . در قسمتی از این کتاب می خوانیم : دلیل این که پرتقال خستگی را از بین میبرد این است که در هر 100 گرم این میوه 53 میلی گرم ویتامین c وجود دارد . مصرف روزانه یک عدد از این میوه نیاز روزانه ما را به این ویتامین تامین می کند. زمانی که احساس خستگی فیزیکی می کنید به سراغ پرتقال بروید و این معجون را تهیه کنید. آب یک عدد پرتقال را بگیرید و داخل یک فنجان بریزید . یک قاشق چای خوری به آن عسل اضافه کنید و فنجان را با آب جوش پر کنید و به هم بزنید . قبل از رفتن به رخت خواب این معجون را میل کنید. اگر زیاد خسته شدید این معجون را تا زمانی که حالتان بهتر شود میل کنید . هیچ مورد منع مصرفی برای این جوشانده وجود ندارد و به دلخواه می توانید میزان پرتقال و عسل را تغییر دهید..

امام حسین این گونه بود ترجمه الخصائص الحسینیه

205,000 تومان
کتاب امام حسین این گونه بود ترجمه الخصائص الحسینیه اثر آیة الله حاج شیخ جعفر شوشتری مترجم صادق حسن زاده انتشارات آبانه. کتاب امام حسین اینگونه بود ترجمه فارسی کتاب الخصائص الحسینیه اثر آیة الله شیخ جعفر شوشتری است که وی را آغازگر خصائص‌نویسی برای خاندان پیامبر اسلام (ص) دانسته‌اند. کتاب حاضر در یک مقدمه و یازده فصل به رشته تحریر درآمده که مولف در آن به شرح زندگانی امام حسین(ع)، ویژگی‌های امام و قیام عاشورا، اهمیت مجالس حسینی و آفات آنها و نیز ثواب زیارت مرقد امام حسین(ع) پرداخته است. شوشتری در مقدمه کتاب مفصلاً در خصوص سوگواری کنندگان و مجالس سوگواری بر امام حسین (ع) سخن گفته و برای شخص سوگوار دوازده حالت و برای مجلس سوگواری چهارده ویژگی قائل شده. و سپس در یازده فصل به جایگاه وجودی امام حسین (ع) از آغاز آفرینش نور تا پایان رستاخیز، صفات و ارزش‌های اخلاقی و عبادی امام حسین (ع) در روز عاشورا و مباحثی مانند الطاف الهی و احترام‌های ویژه خداوند بر امام حسین (ع)، آثار گریستن بر امام حسین (ع)، ویژگی‌های زیارت ایشان و ... پرداخته. و در نهایت ویژگی‌ها و صفات مشترک میان پیامبران و امام حسین (ع) ذکر شده است.

سحاب رحمت (تاریخ و سوگنامه حضرت سیدالشهداء (ع))

350,000 تومان

کتاب سحاب رحمت (تاریخ و سوگنامه حضرت سیدالشهداء (ع)) اثر عباس اسماعیلی یزدی انتشارات دلیل ما

کتاب سحاب رحمت، تاریخ و سوگنامه حضرت سیدالشهدا(ع) اثر عباس اسماعیلی یزدی مجموعه‌ای مفصل درباره تاریخ زندگی و شهادت امام حسین(ع) است که نویسنده به شیوه مقتل نگاری و با استناد به منابع تاریخی و روایی اهل بیت، به ترسیم حوادث قیام امام حسین (ع) و حادثه عاشورا پرداخته است. انگیزه مولف از تدوین این اثر، پرمحتوا شدن مجالس و منابر حسینی است. در پیشگفتار کتاب مقاله‌ای درباره مقتل‌نگاری و اهمیت آن در شرح احوال شهادت معصومین(ع) به‌ویژه سیدالشهداء(ع) آمده. کتاب در 27 فصل به رشته تحریر درآمده که عبارتند از : امام در یک نگاه، گریه بر امام، زیارت امام، زمین کربلا، امام حسین و حضرت یحیی، ورود حضرت فاطمه زهرا به محشر، سیاه پوشی، عاشورا در آینه تاریخ، در مسیر شهادت، مسلم و هانی(ع)، در مسیر کربلا، جریانات کربلا تا روز نهم، شب عاشورا، نگاهی به روز عاشورا، اصحاب حضرت سیدالشهداء(ع)، حجت خدا تنها می‌شوند، جریانات کربلا پس از شهادت امام(ع)، بعد از عاشورا، در کوفه، در مسیر شام، در شام، شهیده شام، مدفن سر مبارک حضرت سیدالشهداء، اربعین، بازگشت اهل بیت(ع) به مدینه، زندگی‌نامه حضرت زینب و حضرت سکینه(س).

قصه های پندآموز کهن ( دفتر پنجم)

90,000 تومان

کتاب قصه های پندآموز کهن ( دفتر پنجم) اثر زینب علیزاده لوشابی انتشارات اعلایی

تمامی کودکان از خواندن قصه‌هایی جذاب و هیجان‌انگیز لذت خواهند برد. از طرفی دیگر، برای آن دسته از کودکانی که هنوز به مدرسه نمی‌روند یا سواد کافی ندارند، قصه خواندن می‌تواند سبب رشد و تقویت خلاقیت آنان شود.

متن و ترجمه دوران رهایی در پناه حضرت قائم (عج)(ترجمه کتاب یوم الخلاص)

200,000 تومان
کتاب متن و ترجمه دوران رهایی در پناه حضرت قائم (عج)(ترجمه کتاب یوم الخلاص) نویسنده کامل سلیمان مترجم و محقق استاد محمد رحمتی شهرضا انتشارات نغمه قرآن دوران رهایی ترجمه کتاب یوْمُ الْخَلاص فی ظِلّ الْقائم الْمَهْدی، کتابی درباره دوران پیش از ظهور امام مهدی(عج)، اثر نویسنده شیعی لبنانی کامل سلیمان است. مولف به نشانه‌ها و حوادث در آستانه ظهور پرداخته و تلاش کرده است برخی از احادیث را با حوادثی که در روزگار او در حال وقوع بوده، تطبیق دهد. در این کتاب بیش از ۶۰۰ حدیث پیرامون علائم ظهور از امامان آمده است. مولف در مقدمه کتاب تاکید می‌کند که در دوره آخرالزمان زندگی می‌کند و در این مساله شکی ندارد از این رو راه رهایی را برای مخاطبین خود نشان می‌دهد. کتاب در 16 فصل تنظیم شده است که به بیان کلیاتی از احوال، آثار غیبت صغری و کبری، انتظار، نایبان حضرت مهدی(عج)، حوادث نزدیک ظهور، قیام و حکومت حضرت، نشانه‌های آخر الزمان، صفات یاران و مخالفان وی، مردم آخرالزمان پرداخته است. مؤلف در نگارش این اثر، در هر بخش، نخست سخنان پیامبر اکرم(ص) و سپس روایات دیگر معصومان(ع) را مورد توجه و بررسی قرار داده است.  

قصه مدینه (تاریخ زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و وقایع پس از رحلت حضرت رسول(ص))

140,000 تومان

کتاب قصه مدینه (تاریخ زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و وقایع پس از رحلت حضرت رسول(ص)) اثر علی نظری منفرد انتشارات سرور

کتاب قصه مدینه تاریخ زندگى حضرت فاطمه زهرا(س) و وقایع پس از رحلت حضرت رسول(ص)، تألیف على نظرى منفرد، گزارش و تحلیلى از تاریخ زندگى حضرت زهرا(س) و وقایع پس از رحلت پیامبر(ص) است که با استناد به جوامع روایى و تاریخى فریقین نگاشته شده است. کتاب با مقدمه‌اى از مؤلف آغاز شده است. نویسنده در گزارش خود، سرنوشت پرفراز و نشیب مدینه، قصه‌هاى پرماجراى دوران صحابه در این شهر و به ‌ویژه مطالبى در مظلومیت اهل‌بیت(ع) را دریک پیشگفتار و شش فصل ارائه کرده است که عبارتند از، پیشگفتار: رحلت پیامبر و بروز اختلاف، فصل اول: مشروعیت خلافت، فصل دوم: علی (ع) شایسته ترین رهبر، فصل سوم: فاطمه زهرا (س)، فصل چهارم: وقایع دوران ابوبکر، فصل پنجم: وقایع دوران عمر، فصل ششم: وقایع دوران عثمان و در آخر کتابنامه. در سال یازدهم هجری مصیبت بزرگی جهان اسلام را لرزاند و آن چیزی نبود جز رحلت جانگداز رسول خدا (ص)، که مسلمانان با فقدان منادی وحی به پرچمدار هدایت و سعادت عزادار شدند. اما بعد از رحلت پیامبر مسلمانان در سه امر با یکدیگر اختلاف پیدا کردند: 1-در صحابه و اینکه مراد از صحابی چه کسی است 2-در امامت و خلافت که از راه های رسیدن به مصادر شریعت اسلامی بود. 3-در اینکه بعد از قرآن، مصادر شریعت اسلامی چیست؟

قصص الانبیاء (زندگینامه پیامبران از آدم تا خاتم)

80,000 تومان
کتاب قصص الانبیاء (زندگینامه پیامبران از آدم تا خاتم) اثر سیدمحمد صادق حسینی مقدم انتشارات سرای کتاب. موضوع اصلی این کتاب، همان گونه که از اسمش پیداست ، سرگذشت انبیای الهی و امم گذشته است که در محدوده نبوت عامه و به سبک روان نگارش یافته است. محتوای آن تاریخی ـ کلامی است و بیشتر با استناد به منابع حدیثی تدوین شده است. این اثر شامل شرح حال پیامبرانی است که در قرآن کریم نامشان ذکر شده است و به جز یک یا دو تن از انبیا، شرح حال دیگر انبیای الهی، که نامشان در قرآن نیامده ، ذکر نشده است. در این اثر سرگذشت حضرت ابراهیم و یوسف و موسی - علیهم السلام - از تفصیل بیشتری برخوردار است. این کتاب شرحی تفصیلی درباره احوال انبیاء و سرگذشت زندگی ایشان است؛ سیر کتاب بر اساس روش تحقیق و جستجو در میان منابع ناب روایی شیعه است و مؤلف سعی نموده تا از داستان سرایی و درج خرافات و پیرایه‌هایی که به زندگی انبیاء عظام نسبت داده شده پرهیز نموده و فقط به متن آیات و روایات صحیحه استناد جوید.

سایه عقاب

200,000 تومان
کتاب سایه عقاب  اثر ژان دنکور مترجم ذبیح الله منصوری انتشارات ارغوان . رمان سایه عقاب عنوان کتابی است اثر ژان دنکور و ترجمه ذبیح الله منصوری. رمان در مورد زندگی ناپلئون و شخص دیگری به نام روبو است که نقش سایه ناپلئون یا همان بدل ناپلئون را در بعضی از مواقع ایفا می کند . روبو سرباز دون پایه ایی است که به خاطر شباهتهای بسیار زیادش به امپراطور فرانسه کشف و توسط خود ناپلئون شخصا و به صورت کاملا سری تحت آموزش قرار می گیرد تا بتواند نقش او را در بعضی از مواقع به خوبی بازی کند. در سلسله مراتب این آموزشها ناپلئون روبو را با افکار و عقاید شخصی و بسیار محرمانه خودش آشنا می کند که خواندن آنها خالی از لطف نیست در این آموزشها ناپلئون بدترین نوع اداره مملکت را عوام فریبیی می داند که به عنوان یک بیماری غیر قابل علاج ملتی را نابود می سازد و عوام فریبان را بدترین دشمنان جامعه معرفی می کند او از شکست متنفر بود و عقیده داشت که در میدان جنگ مخوفتر از مرگ چیزی نیست به جز شکست، او کلمه غیر ممکن را کلمه ایی می دانست که تنها افراد خجول و ترسو آن را وضع می کنند. همچنین او در جمله ایی به روبو می گوید که انسان برای تحصیل موفقیت در زندگی مجبور است که بعضی از اوقات شارلاتان شود.

تاریخ و سیره حضرت عباس (ع)

120,000 تومان
کتاب تاریخ و سیره حضرت عباس (ع)  اثر باقر شریف قرشی تحقیق مهدی باقر قرشی مترجم سید حسن امامیان انتشارات سرور . کتاب تاریخ و سیره حضرت عباس به قلم باقر شریف قرشی، در مورد شخصیت و زندگانی حضرت ابوالفضل (ع) به رشته تحریر درآمده است. کتاب شامل ده فصل است که عبارتند از: ولادت و پرورش یافتن، دیدگاه هایی درباره شخصیت حضرت عباس(ع)، عناصر شخصیت حضرت عباس(ع)، همراه با رویداد ها، کابوس هولناک، همراه با نهضت حسینی، به سوی سرزمین شهادت، میدان جنگ، برکرانه های علقمی، همسر و فرزندان. مؤلف در آغاز به ولادت و نوع پرورش یافتن آن بزرگواربا توجه به روایات اهل‌بیت (ع) میپردازد. دیدگاه‌های ائمه (ع) در مورد آن حضرت را تجزیه‌وتحلیل می‌کند و در ادامه عناصر شخصیتی حضرت عباس (ع) را از جهت شجاعت، مناعت طبع، صبر و شکیبایی، وفاداری، اراده مستحکم، رأفت و مهربانی به همراه رویدادهای گوناگون زندگی آن حضرت به بحث می‌گذارد. بعد حوادث مکه و مدینه قبل از حرکت امام بسوی کربلا و همراهی قمر بنی‌هاشم (ع) با نهضت حسینی و لحظاتی که وی به‌سوی سرزمین شهادت گام برمی‌داشت را ترسیم نموده و به جان‌فشانی‌های او در میدان جنگ می‌پردازد. ((فصل بر کرانه‌های علقمه از مباحث ممتاز این کتاب بشمار می‌رود)). و در پایان هم از همسر و فرزندان آن بزرگوار یاد میکند.

چشمه رستگاری (مجموعه کاملی از دعوات مشکل گشا، احراز، اذکار، اوراد و ختومات مجرب و تجربه شده)

240,000 تومان
کتاب چشمه رستگاری (مجموعه کاملی از دعوات مشکل گشا، احراز، اذکار، اوراد و ختومات مجرب و تجربه شده) اثر عبدالباسط شهیب زادگان انتشارات افق فردا . کتاب چشمه رستگاری مجموعه کاملی از دعاها و اذكار مشكل‌گشا و حرزها و ذکر ها و اوراد و ختومات مجرّبِ تجربه شده است. كتاب شامل بيست فصل است که در آن مطالب مختلفی اعم از دعا و آداب آن، طلب حوائج، رزق و روزی، خواب، مسافرت، حیوانات، زراعت، دفع بیماری، اطفال، مادران، ویژگی ماه های قمری، حرزها، خواص اسماء الحسنی و آیات و سوره ها، نمازها و... مطرح شده. از ديگر مواردي كه در اين كتاب به آن پرداخته شده است؛ فصلي با عنوان اختيارات ماه قمري است كه در آن هر سي روز ماه قمري كه داراي خواصي هستند و اينكه انجام چه كارها و اموري در آن روزها نيك و يا بد است، مشخص شده و در فصلي ديگر به حرزهايي كه به ائمه (ع) نسبت داده شده‌اند؛ پرداخته است. ذكر خواص سوره‌ها و آياتي از قرآن و نيز نمازهايي كه در موضوعات مختلفي سفارش شده‌اند؛ از ديگر مباحثي است كه در اين اثر بيان شده‌اند.

آداب تعلیم و تعلم در اسلام (ترجمه گزارش گونه کتاب منیه المرید فی آداب المفید و المستفید از شهید ثانی) ویراست جدید

230,000 تومان
کتاب آداب تعلیم و تعلم در اسلام (ترجمه گزارش گونه کتاب منیه المرید فی آداب المفید و المستفید از شهید ثانی) اثر شهید ثانی مترجم دکتر سید محمدباقر حجتی انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی . کمتر کسی است که در باب تعلیم و تعلّم و آداب آن، کار کرده باشد و با کتاب «منیة المرید» شهید ثانی، آشنایی نداشته باشد. این کتاب همچون گوهری است که سال‌ها و قرن‌ها، در دست عالمان و نویسندگان و پژوهندگان، در حیطه ادب و آداب تعلیم و تعلّم اسلامی، می‌چرخد و همچنان در جایگاهی رفیع مددرسان تشنگان این وادی است. کتاب شامل چهار باب و خاتمه است که هر باب آن شامل بخشها و فصولی میباشد که عبارت اند از: باب اول: آداب و وظایف معلم و شاگرد باب دوم: آداب فتوا و مفتی و مستفتی باب سوم: در مناظره و شرایط و آداب آن باب چهارم: آداب و آیین نگارش و نچهداری کتاب که ابزار دانش است. و همچنین آداب و راه و رسم مربوط به تصحیح، ضبط، نهادن، برداشتن، خریدن و عاریه گرفتن کتاب و خاتمه در باره مطالب مهم و با ارزش

انسان 250 ساله حلقه سوم (تکمیل حلقه های اول و دوم در سیره فردی و سیاسی ائمه در بیانات حضرت آیة الله سید علی خامنه ای)

285,000 تومان

کتاب انسان 250 ساله حلقه سوم (تکمیل حلقه های اول و دوم در سیره فردی و سیاسی ائمه در بیانات حضرت آیة الله سید علی خامنه ای) گردآوری و تنظیم صهبا انتشارات موسسه ایمان جهادی.

کتاب حاوی بخش‌هایی از سخنان پراکنده آیت‌الله خامنه‌ای درباره زندگی سیاسی امامان شیعه است. رویکرد محوری این کتاب، مبتنی بر نظریه انسان ۲۵۰ ساله است که زندگی امامان شیعه را علی‌رغم تفاوت ظاهری، در مجموع یک حرکت مستمر می‌داند که از لحظه وفات پیامبر(ص) شروع می‌شود و تا سال ۲۶۰ قمری به مدت ۲۵۰ سال ادامه پیدا می‌کند و همه آنها در این سال‌ها به دنبال تشکیل حکومت اسلامی بوده‌اند. محتویات کتاب، از میان سخنان رهبر ایران در بازه زمانی اردیبهشت ۱۳۵۹ تا اسفند ۱۳۸۹ انتخاب شده است.

صحیفه مهدیه (مجموعه مهمی از نمازها، دعاها و زیاراتی درباره امام زمان(عج))

225,000 تومان
کتاب صحیفه مهدیه (مجموعه مهمی از نمازها، دعاها و زیاراتی درباره امام زمان(عج)) نویسنده سید مرتضی مجتهدی سیستانی مترجمین محمد ظریف ، محمد حسین رحیمیان انتشارات الماس صحیفه مهدیه مجموعه‌ مهمی است از نمازها، دعاها و زیارات‌ هایی که از ناحیه مقدسه امام زمان عجّل‌الله تعالی ‌فرجه‌ الشریف صادر شده ویا درباره آن حضرت از بقیه امامان نقل گردیده و به دست رسیده. کتاب با مقدمه مؤلف آغاز شده و مطالب در دوازده بخش و یک خاتمه به ذکر و ترجمه ادعیه و زیارات پرداخته است. مقدمه به تفصیل، از دعا و آداب آن و مکان‌های مقدس و منسوب به امام زمان علیه‌السّلام و نیز دعا برای فرج آن حضرت سخن گفته است. در بخش اول، تعدادی از نمازهای حضرت مهدی(عج)؛ مانند نماز مسجد مقدس جمکران، نماز در مقام آن حضرت در حله و نعمانیه، استغاثه به حضرت مهدی(عج) ، اهداء نماز به حضرت مهدی(عج) و نماز شب نیمه شعبان ذکر شده است. بخش دوم، دعاهای وارده در قنوت از امامان معصوم را یادآوری کرده است؛ از جمله دعا برای برطرف شدن ظلم و ستم از جهان و دعا برای ظهور. عناوین بخش‌های دیگر کتاب را دعاهای بعد از نمازها، ایام هفته، دعاهای هر ماه، دعاهایی که مخصوص روز معینی از هفته نیست، توسل به حضرت بقیه الله، کیفیت نوشتن عریضه‌ها، استخاره‌ها، دعاهایی که حضرت از پدران بزرگوار خود نقل کرده است، زیارت‌ها، زیارات نواب امام عصر و بعضی از دعاهایی که اصحاب آن حضرت نقل کرده‌اند، تشکیل میدهد. در خاتمه، با برخی از عبادات مورد توجه حضرت مهدی(عج) ؛ مانند زیارت عاشورا، دعای علقمه، نماز شب، زیارت وارث، جامعه کبیره، امین الله و فضیلت برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم.