نمایش 1–8 از 393 نتیجه

منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (گلچین ادعیه و زیارات) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای عزیزان ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به پدر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای پدران عزیز ازدست رفته میباشد.

منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر)

57,000 تومان

کتاب منتخب مفاتیح الجنان (تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات الفبای سخن

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است . کتاب بسیار مناسب برای یادبود برای مادران عزیز ازدست رفته میباشد.

ارتباط با خدا (تقدیم به مادر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به مادر) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ارتباط با خدا (تقدیم به پدر)

49,000 تومان

کتاب ارتباط با خدا ( تقدیم به پدر ) اثر شیخ عباس قمی مترجم مهدی الهی قمشه ای انتشارات محمد امین

از ویژگی های این کتاب خط درشت و دو رنگ بودن متن آن است که اسماء جلاله در آن با رنگ قرمز مشخص شده است .

ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ)

125,000 تومان
کتاب ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ) نویسنده علی راجی انتشارات زائر . ابعاد تربیتی معاد (جهان پس از مرگ) به‌طور کامل به مباحثی چون معاد، مرگ، تفسیر و تعریف مرگ، مرگ مقربین، مرگ گناهکاران، عالم قبر، نکیر و منکر یا سوال شب اول قبر، بهشت برزخی، جهنم برزخی، نفخ صور، نامه اعمال، حسابرسی در قیامت، درجات بهشت و درکات جهنم می پردازد. فصل اول این کتاب (چرا از معاد بحث می‌کنیم؟) نام دارد. معاد واژه‌ای عربی و برگرفته از (عود) و به‌ معنای (بازگشتن)، (رستاخیز) یا (دوباره ‌برخاستن پس از مرگ در روز قیامت) است. بسیاری از انسانها همه ی حیات را در زندگی دنیا خلاصه شده می بینند و وقتی نحوه ی نگرش و بینش آنها در زندگی و شکل معیشتشان متجلی می شود، گویای این است که جز حیات مادی و دنیوی برای خود حیات دیگر را معتقد نیستند. ولی واقعیت این است که اعمال انسان‌ها در پیشگاه خداوند سنجیده و کیفر یا پاداش درستکاری و بدکاری داده می‌شود. معاد یکی از اصول دین اسلام و یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. آیه ۱۵۶ سوره بقره به این موضوع اشاره کرده است که همگی به‌سوی پروردگار در حرکت هستیم.

گنجینه معارف (جلد سوم) 110 موضوع

215,000 تومان
کتاب گنجینه معارف (جلد سوم) 110 موضوع نویسنده محمد رحمتی شهرضا انتشارات صبح پیروزی . 110 موضوع که ذیل هر موضوع: 7 آیه از قرآن کریم، 10 روایت معتبر، 5 داستان، 3 شعر، 10 نکته، 110 روضه از چهارده معصوم(ع)، 110 مسئله شرعی و 110 نکته پیرامون امام زمان (عج)، 10 مجلس عاشورایی، 40 حدیث عاشورایی، احکام نکاح و اموات است. در مجموعه سه جلدى گنجینه معارف موضوعاتى انتخاب شده و بحث پیرامون آنها را با آیاتى از قرآن كریم و روایات نورانى پیامبر گرامى اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت مزین نموده. و مخاطب است كه میتواند با پیوند مطالب، سیرِ منطقى، پیرامون موضوع طرح شده ایجاد نماید و سخنرانى و منبرى تنظیم نماید كه مملو از آیات و روایات و كلمات حكیمانه باشد. در این مجموعه نیز صد و ده مسئله شرعى آورده شده و صد و ده نكته پیرامون امام زمان(عج) و همچنین صد و ده میلادیه و مطلب مناسب با ولادت چهارده معصوم. در ترجمه آیات قرآن كریم نیز از ترجمه شیوا، دقیق، علمى و ارزشمند آیت اللَّه مكارم شیرازى بهره گرفته شده. در قسمت نكات نیز از مجموعه تفاسیر گرانقدر شیعه از جمله، المیزان، نمونه، نور و... و همچنین دائره المعارف قرآن كریم استفاده شده.

گنجینه معارف (جلد دوم) 110 موضوع

215,000 تومان
کتاب گنجینه معارف (جلد دوم) 110 موضوع نویسنده محمد رحمتی شهرضا انتشارات صبح پیروزی . 110 موضوع که ذیل هر موضوع: 7 آیه از قرآن کریم، 10 روایت معتبر، 5 داستان، 3 شعر، 10 نکته، 110 روضه از چهارده معصوم(ع)، 110 مسئله شرعی و 110 نکته پیرامون امام زمان (عج)، 10 مجلس عاشورایی، 40 حدیث عاشورایی، احکام نکاح و اموات است. در مجموعه سه جلدى گنجینه معارف موضوعاتى انتخاب شده و بحث پیرامون آنها را با آیاتى از قرآن كریم و روایات نورانى پیامبر گرامى اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت مزین نموده. و مخاطب است كه میتواند با پیوند مطالب، سیرِ منطقى، پیرامون موضوع طرح شده ایجاد نماید و سخنرانى و منبرى تنظیم نماید كه مملو از آیات و روایات و كلمات حكیمانه باشد. در این مجموعه نیز صد و ده مسئله شرعى آورده شده و صد و ده نكته پیرامون امام زمان(عج) و همچنین صد و ده میلادیه و مطلب مناسب با ولادت چهارده معصوم. در ترجمه آیات قرآن كریم نیز از ترجمه شیوا، دقیق، علمى و ارزشمند آیت اللَّه مكارم شیرازى بهره گرفته شده. در قسمت نكات نیز از مجموعه تفاسیر گرانقدر شیعه از جمله، المیزان، نمونه، نور و... و همچنین دائره المعارف قرآن كریم استفاده شده.