در حال نمایش 4 نتیجه

کلیات مفاتیح الجنان نفیس (صندوق دار)

620,000 تومان650,000 تومان
کتاب کلیات مفاتیح الجنان نفیس (صندوق دار) خط کلک اثر شیخ عباس قمی ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات آیین دانش این کلیات مفاتیح الجنان با خط کلک و ترجمه مهدی الهی قمشه ای است .جلد و صندوق این قرآن در دو طرح (چرم و گالینگور سفید طلا کوب )درست شده. صندوق این کتاب دارای پلاک طلایی و صحافی آن بسیار با کیفیت انجام شده. نوع کاغذ تحریر سفید و متن آن دو رنگ (الله قرمز) است. این کلیات مفاتیح الجنان بسیار مناسب برای سفره عقد ، هدیه دادن و عروس و داماد میباشد.

قرآن نفیس (صندوق دار ، کاغذ گلاسه)

600,000 تومان700,000 تومان
کتاب قرآن نفیس (صندوق دار ، کاغذ گلاسه) خطاط عثمان طه ترجمه مهدی الهی قمشه ای انتشارات اسوه . این مصحف شریف شامل سی جز‌ كامل قران كریم با خط عثمان طه و ترجمه مهدی الهی قمشه ای است .جلد و صندوق این قرآن در دو طرح (چرم طلا کوب و گالینگور سفید طلا کوب )درست شده. این قرآن بسیار مناسب برای سفره عقد ، هدیه دادن و عروس و داماد میباشد.

کلیات مفاتیح الجنان ، قطع بسیار بزرگ ( حاشیه دار و درشت خط)

520,000 تومان

کتاب کلیات مفاتیح الجنان ، قطع بسیار بزرگ ( حاشیه دار و درشت خط) نویسنده شیخ عباس قمی(ره) مترجم مهدی الهی قمشه ای ناشر اکرام

از ویژگی های این مفاتیح الجنان حاشیه دار بودن آن است که بر خلاف بسیاری از مفاتیح ها ، حاشیه مفاتیح های قدیمی در آن آورده شده . و همچنین خط بسیار درشت آن است که بسیار مناسب برای افرادی است که با خط ریز مشکل دارن.

قرآن کریم (خط نیریزی و قطع رحلی) بسیار درشت خط

520,000 تومان

کتاب القرآن الکریم ( قطع بسیار بزرگ و درشت خط ) خطاط احمد نیریزی مترجم مهدی الهی قمشه ای ناشر دارالثقلین .

از ویژگی های این قرآن خط بسیار درشت آن و کیفیت جلد و صحافی اون هستش و متن این کتاب به صورت چهار رنگ است . این قرآن بسیار مناسب برای افرادی هست که نمیتونن قران های با خط کوچک را بخوانن .