در حال نمایش 3 نتیجه
مرتب شده با
فیلتر هزینه
فیلتر بر اساس قطع
کتاب شنود (تجربه نزدیک به مرگ) ویرایش جدید
34,000 تومان
کتاب شنود (تجربه نزدیک به مرگ) ویرایش جدید گردآورنده گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی انتشارات شهید ابراهیم هادی .
کتاب شنود یک رُمان امنیتی با موضوع جذاب بازگشت از مرگ است که پس از کتاب های "سه دقیقه در قیامت" و سپس "بازگشت" با درون مایه داستانی بازگشت از مرگ و معاد توسط انتشارات ابراهیم هادی منتشر شده. این کتاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت و رکوردهای زیادی را در زمینه چاپ و فروش کتاب جا به جا کرد. حال سومین اثر از این مجموعه، با داستانی جذاب، نفس گیر و البته طبق روال قبل، مستند، برای دوست داران کتاب آماده شده تا بیش تر در باب تجربه های نزدیک به مرگ بخوانند.
در این کتاب خاطرات یکی از مسئولین امنیتی را میخوانیم که از مرگ بازگشته است و تجربه نزدیک به مرگ را بازگو میکند. تجربه عجیبی از دنیای پس از مرگ که با آموزههای دیانت اسلام منطبق است و میتواند برای اهل ایمان راهگشا باشد. جسم او ده روزی را در بیمارستان و در بدترین فشارها گذراند و به تایید پزشکان در کما بود. اما روحش به گشت و گذار در عالم پرداخت و حقایق بسیاری را به چشم دید. حقایقی که با گفتههای علمای ربانی درباره معاد و زندگی پس از مرگ نیز مطابقت دارد.
رهبری
20,000 تومان
کتاب رهبری اثر برایان تریسی مترجم نجمه کارگر انتشارات آثار نور
کتاب رهبری کسب و کار از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، با ارائهی راهکارهای مفیدی به شما یاد میدهد که چگونه افراد معمولی را به عملکردی فوقالعاده برسانید.افراد سه دستهاند. افرادی که باعث روی دادن رویدادها میشوند، افرادی که آنچه روی میدهد را تماشا میکنند و افرادی که کوچکترین نظری دربارهی آنچه روی میدهد، ندارند. در کتاب رهبری کسب و کار دربارهی افرادی صحبت میشود که عامل رویدادها هستند. یکی از دلایل اصلی اینکه افراد برای کار به سازمانی میپیوندند، رهبری آن است. رهبری کسب و کار، توانایی گرفتن عملکرد فوقالعاده از افراد معمولی است.
بازاریابی
20,000 تومان
کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی مترجم وحیده قسمی انتشارات آثار نور .
کتاب «بازاریابی» یکی از آثار معروف و پرفروش «برایان تریسی» درزمینهی کسبوکار و مدیریت فروش است که مطالعهی آن به علاقهمندان به حوزهی بازاریابی و فروش بسیار پیشنهاد میشود. این اثر بیستویک دیدگاه کلیدی و مؤثر درزمینهی بازاریابی را بازگو و راهحلهایی برای بهبود فروش ارائه میکند. برخی از این دیدگاهها عبارتاند از سه پرسش اساسی در بازاریابی، تحقیقات بازار و هوش بازار، بازاریابی مشتری محور، چرا افراد خرید میکنند؟، تحلیل رقابتی، دستیابی به مزیت رقابتی، ترکیب بازاریابی، راهبردهای موقعیتیابی، چهاراصل راهبرد بازاریابی، بر موقعیت بازار مسلط شوید، مفهوم دستهبندی منابع و چهار روش برای تغییر کسبوکارتان.