در حال نمایش 3 نتیجه

مناجات نامه خواجه عبدالله انصاری

250,000 تومان
کتاب مناجات خواجه عبدالله انصاری اثر خواجه عبدالله انصاری انتشارات امام عصر مناجاتنامه اثری است به نثر از خواجه عبدالله انصاری ملقب به پیر هرات. در میان نثر این کتاب، گاهی ابیاتی هم سروده شده‌است. مضمون این کتاب، مناجاتی است که انصاری داشته و شامل خداشناسی، اخلاق و... است. مضمون این اثر تغزلات مسجع عارفانه و نیایش است. جنس کاغذ این کتاب گلاسه و چاپ متن آن در دوازده رنگ میباشد، جلد این اثر از نوع چرم و کیفیت صحافی کتاب عالی ((دو طرف کتاب دارای دوخت))میباشد.

رباعیات حکیم خیام نیشابوری (مصور)

220,000 تومان
کتاب رباعیات حکیم خیام نیشابوری اثر خیام نیشابوری انتشارات آوای بیصدا  رباعیات خیام نام مجموعه‌ای است که از رباعی های غیاث‌الدین ابوالفتح عُمَر بن ابراهیم خیام نیشابوری مشهور به خیام فراهم آمده. این رباعی‌ها در سده‌های پنجم و ششم هجری قمری به زبان فارسی سروده شده‌اند و عمدتاً بیانگر دیدگاه‌های فلسفی او هستند.این اشعار در زمان حیات خیام به واسطهٔ تعصب مردم مخفی ماند و تدوین نشد و تنها بین یک دسته از دوستان همرنگ و صمیمی او شهرت داشت یا در حاشیهٔ جُنگ‌ها و کتاب‌های اشخاصی به‌طور قلم‌انداز چند رباعی از او ضبط شده‌است و پس از مرگش منتشر شد. به همین خاطر در تعداد این رباعی‌ها و نیز حقیقی یا جعلی بودن بعضی از آن‌ها اختلاف نظر وجود دارد.
جنس کاغذ این کتاب گلاسه و چاپ متن آن در دوازده رنگ میباشد، جلد این اثر از نوع چرم و کیفیت صحافی کتاب عالی ((دو طرف کتاب دارای دوخت))میباشد.

شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار)

250,000 تومان
کتاب شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار) اثر ابوالقاسم فردوسی برگردان به نثر روان  لیلا سادات عبدال وند ناشر ملینا . شاهنامه اثر حکیم ابوالقاسم فردوسی، حماسه‌ ای منظوم و دربرگیرنده ی نزدیک به ۵۰٬۰۰۰ بیت و یکی از بزرگ ‌ترین و برجسته ‌ترین سروده ‌های حماسیِ جهان است که سرایدن آن دست ‌آورد دست‌ کم سی سال کار پیوسته ی این سخن‌ سرای نامدار ایرانی است. موضوع این شاهکار ادبی افسانه ‌ها و تاریخ ایران از آغاز تا حمله اعراب به ایران در سده ی هفتم میلادی است که در چهار دودمان پادشاهیِ پیشدادیان، کیانیان، اشکانیان و ساسانیان گنجانده می‌ شود. شاهنامه بزرگ ‌ترین کتاب به زبان پارسی است که در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان ‌های زنده ی جهان بازگردانی شده ‌است. در کتاب شاهنامه به نثر روان (4جلدی قابدار) تمام داستان های شاهنامه به صورت کاملا روان و قابل فهم گنجانده شده است که برای تمام سنین مناسب می باشد.از خصوصیات این نسخه از کتاب شاهنامه به متن کاملا روان آن که بسیار خوانا می باشد می توان اشاره کرد.