نمایش 1–8 از 11 نتیجه

مدیریت کوروش کبیر

70,000 تومان
نام کتاب : مدیریت کوروش کبیر  نویسنده : گزنفون مترجم : سمیه موحدی فرد ناشر : همگرا . شاهکار گزنفون در مقایسه،با بیشتر کتاب های مدیریت،حاوی مفاهیم عمیق اخلاقی و روحانی بسیار زیادی میباشد که بیان این مفاهیم از فردی بر میاید که در جایگاه شاگردی سقراط قرار داشته باشد.بی شک ،گزنفون در نگارش این کتاب،خرد و بصیرت آموخته از سقراط را به کار گرفته است.دست نوشته های گزنفون،تحت عنوان کوروش کبیر،به روش های مدیریت پادشاه پارس((که از وی به عنوان با عظمت ترین فرمانروای جهان باستن یاد میشود))پرداخته است. دوره ی زندگی کوروش کبیر،سراسر پیروزی وکامیابی بوده است،بنابراین این کتاب یکی از بزرگترین داستان ها در زمینه موفقیت میباشد که تاکنون نگاشته شده است.

قدرت ذهن خود را ارتقا دهید

70,000 تومان
کتاب قدرت ذهن خود را ارتقا دهید اثر بیل لوکاس مترجم سمیه موحدی فرد انتشارات صلوات . آیا تاکنون اندیشیده اید حین به کارگیری ذهن تان چه روی می دهد؟حین تفکر برای چاره جویی یک مشکل،یاداوری یک مهارت،درون سرتان چه روی میدهد؟ اگر پاسخ این سوالات را میدانستید،درک بیشتری نسبت به شگفت انگیز وخارق العاده ترین بخش وجود خود یعنی ذهن تان دارا بودید.طی قرن 18و19این بور رواج داشت که مغز شبیه مجرایی خالی است که با اطلاعات پر میشود.اما این تفکر،اعتبارخودرا از دست داد. با ظهور روشهای پیشرفته تصویر برداری وشبیه سازی مغز،دریافتیم که احساسات نیز به میزان حقایق اهمیت دارند.بدین ترتیب ما به تفاوت های انسان ها پی بردیم.ما دریافتیم که هوش واستعداد ثابت وغیر قابل تغییر نیست و میتوانیم آ نرا ارتقا دهیم وآگاهی مغز و نحوه ی انجام امور،ما را به سوی کاربرد بیشتر و بیشتر ذهن سوق میدهد. طی صدسالها سال،مهارت خواندن،نوشتن و ریاضیات به کودکان آموزش داده میشد.اما این مهارت در عین سودمندی ،افراد را برای مواجهه با چالش های پیچیده قرن حاظر آماده نمیکنند.دراین کتاب،دستورالعمل پمج بخشی خود را برای ارتقای نیروی ذهن عرضه میدارم:منبع مداری،انعطاف پذیری،یادآوری،تامل وتاثیر پذیری ،منع مداری ،یعنی داشتن روش هایی برای موقعیت.انعطاف پذیری ،یعنی توانایی انجام کار مناسب در شرایط دشوار.یادآوری،یعنی توانایی دانسته های قبلی در موقعیت های جدید. تامل یعنی استخراج معنا از زندگی.تاثیر پذیری،یعنی عملی کردن،تغییر دادن وسازگار نمودن دانسته ها.به اعتقاد من هر فرد با استفاده از این پنجروش میتواند در دنیای سریع التغییر کنونی،شادمان وکامیاب باشد.اما کلید این توانایی،خود شما هستید.شما باید خواستار این پیشرفت باشید وزمان وتلاش کافی را دراین راه صرف کنید. در قرن 21،توانایی یادگیری بهینه،مهارتی است ارزشمندومهمترین عضو دراینمیان،مغز شماست.52مرحله این کتاب،تمامی راه های پرورش ذهن را ارائه میدهد.هرهفته یک روش جدید را امتحان کنید.یازمان بیشتری را صرف هر روش کنیدیا شاید هم تمایل داشته باشید بسیاری از روش ها را همزمان به کار برید. تقریبا در پایان تمامی مراحل علامت فلش مانندی وجود دار که مراحل مرتبط دیگر را معرفی میکند.به هر حال ،این کتاب نحوه ی یادگیری موثرتررا به شما می آموزد.

مردان و زنان آخرالزمان

48,000 تومان
کتاب مردان و زنان اخرالزمان اثر محمدامینی انتشارات همگرا . این نوشتار مجوعه ای از اخبار معصومین در خصوص ویژگی های مردمان پایان دوران است که با برداشتی آزاد از کتاب (یوم الخلاص) نوشته ی (کامل سلیمان) گردآوری شده وضمن نقل تمامی روایات ذکر شده در کتاب بوم الخلاص در خصوص موضوع مدنظر ،تنها به تغییر در توضیحات ذیل گرفته از جنس تغیییر در ساختار جمله بندی و واژگان به کار رفته در متن اصلی بوده تا فهم مطالب روان تر شود و به اصطلاح روزآمدتر باشد.

استرس ممنوع

33,000 تومان
کتاب  استرس ممنوع اثر آلن الکین مترجم  سمیه موحدی فرد انتشارات همگرا . دراین کتاب ،شیوه ی رویارویی بهتر با تنش ها و فشارهای روانی آشنا خواهید شد.روش ایجاد آرامش در جسم و ذهن ،رهایی از تنش ها ونگرانی ها نیز بیان میشود. با نحوه ی ایجاد دهکده شخصی که در واقع پناه گاهی در مقابل شتاب و شلوغی شهر است،آشنا میشوید. این کتاب به شما کمک میکند که مهارت ها و ابزار های لازم برای تبدیل زندگی شهری به زندگی لذت بخش تر و آرام تر را به دست آورید.

کتاب راز (راز قدرت تفکر ذهن و عشق)

45,000 تومان
کتاب راز (راز قدرت تفکر ذهن و عشق) اثر راندا برن مترجم سمیه موحدی فرد انتشارات آستان مهر . در کتاب راز در مورد بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز صحبت شده است. از گفته‌های آن‌ها در سرتاسر ایالات متحده و در طول زمان‌های مختلف فیلم برداری شده است، ولی با این حال حرف همه آن‌ها یکی است. این کتاب شامل گفته‌های اسرار آمیز این معلمان و هم‌چنین داستان‌هایی از نقش "راز" در زندگی آن‌ها است. تمام مسیرهای راحت، نکات و میان‌برهایی را که یادگرفته‌ام، در اختیارتان گذاشته‌ام تا شما نیز بتوانید آن زندگی را که در رویاهای خود تصور می‌کردید، در واقعیت داشته باشید.

گام های کوچک برای موفقیت های بزرگ

32,000 تومان
کتاب گام های کوچک برای موفقیت های بزرگ اثر آنتونی رابینز مترجم سمیه موحدی فرد انتشارات بوکتاب . در این کتاب سعی شده است با ارایه مثال‌های گوناگون و تجربیات افراد مختلف، دیدگاه جدیدی نسبت به زندگی پایدار مطرح شده و فرصت‌هایی که می‌توان با استفاده از آن ها به زندگی شخصی و زناشویی بهبود بخشید بیان گردد. در همین زمینه نویسنده به مباحثی مانند داشتن روح پرسش‌گری در زندگی، توجه به ارزش‌ها و قوانین زندگی، ایجاد روابط قوی با دیگران، استفاده از فکر و نیروی درون برای دستیابی به موفقیت، بهره‌گیری از موهبت‌های الهی برای غلبه بر مشکلات و کشف نیروهای سازنده و مخرب در زندگی اشاره کرده و برخی از تکنیک‌های روانشناختی در این زمینه را بیان کرده است.

راز

55,000 تومان
کتاب راز اثر راندا برن مترجم سمیه موحدی فرد انتشارات ملینا . در کتاب “راز” در مورد بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز صحبت شده است. از گفته‌های آن‌ها در سرتاسر ایالات متحده و در طول زمان‌های مختلف فیلم برداری شده است، ولی با این حال حرف همه آن‌ها یکی است. این کتاب شامل گفته‌های اسرار آمیز این معلمان و هم‌چنین داستان‌هایی از نقش “راز” در زندگی آن‌ها است. تمام مسیرهای راحت، نکات و میان‌برهایی را که یادگرفته‌ام، در اختیارتان گذاشته‌ام تا شما نیز بتوانید آن زندگی را که در رویاهای خود تصور می‌کردید، در واقعیت داشته باشید.

استرس ممنوع (52 گام تا آرامش ذهن و جسم و کسب نهایت لذت از زندگی)

53,000 تومان
کتاب استرس ممنوع (52 گام تا آرامش ذهن و جسم و کسب نهایت لذت از زندگی) اثر آلن الکین مترجم سمیه موحدی فرد ناشر نگاران قلم . استرس ممنوع (52 گام تا آرامش ذهن و جسم و کسب نهایت لذت از زندگی) نویسنده این کتاب، روش هایی برای شناسایی استرس و از بین بردن آن معرفی می‌کند و راز زندگی بدون استرس را با ما در میان می‌گذارد. این کتاب از مجموعه کتاب‌های دامیز است که دربردارنده نکات مهم برای تشخیص میزان استرس خود، رهایی از تنش در محل کار و خانه، نحوه ی برخورد با افراد بد اخلاق و رفع استرس به کمک رژیم غذایی و ورزش است.