در حال نمایش یک نتیجه

بازاریابی

20,000 تومان
کتاب بازاریابی اثر برایان تریسی مترجم وحیده قسمی انتشارات آثار نور . کتاب «بازاریابی» یکی از آثار معروف و پرفروش «برایان تریسی» درزمینه‌ی کسب‌وکار و مدیریت فروش است که مطالعه‌ی آن به علاقه‌مندان به حوزه‌ی بازاریابی و فروش بسیار پیشنهاد می‌شود. این اثر بیست‌ویک دیدگاه کلیدی و مؤثر درزمینه‌ی بازاریابی را بازگو و راه‌حل‌هایی برای بهبود فروش ارائه می‌کند. برخی از این دیدگاه‌ها عبارت‌اند از سه پرسش اساسی در بازاریابی، تحقیقات بازار و هوش بازار، بازاریابی مشتری محور، چرا افراد خرید می‌کنند؟، تحلیل رقابتی، دستیابی به مزیت رقابتی، ترکیب بازاریابی، راهبردهای موقعیت‌یابی، چهاراصل راهبرد بازاریابی، بر موقعیت بازار مسلط شوید، مفهوم دسته‌بندی منابع و چهار روش برای تغییر کسب‌وکارتان.